Lille Liss sin dagbok

I kveld skal jeg sette min 4. Sprøyte [:)] Går ganske bra, litt blå rundt stikkene... Begynner å bli skikkelig spendt til fredan nå og UL.
Plages litt med hodepine og hetetokter, men går bra når jeg vet at det er for en liten stund og at det kan bli drømmen min i oppfyllelse [:D]

Hadde besøk i går, de hadde med øl.. Så dæ tok jeg fram den alkoholfrie rødvinen min jeg hadde kjøpt inn i beredskap.. Ikke så veldig god, men slapp å forklare hvorfor jeg drikker alkoholfritt.

Noe annet jeg begynte å tenke på en dag, og som jeg fortalte til samboeren min... hehe... Når han tar sædprøve som skal brukes til våre barn, så tenker han på andre damer, for han bruker jo sikkert bladene som ligger der.. Vi Lo litt da.. [;)]Kanskje jeg skal sende med bilde av meg.. hihi ...

Ellers vil jeg ønske dere alle en god helg [;)]

Dag 9 med sprøytene, i morgen blir d UL.. Er så spendt, gruv-gleder meg [:)]
Vårt 1. forsøk. Var å tok passbilder i stå, vi Lo så mye, såg skikkelig skremt ut begge... Jeg så til samboern at jeg viste ikke om jeg ville vise det fram på sykehuset... hehe... men det går vel bra tenker jeg [;)]

Masse lykke til med ul i morgon! Håpar alt ser bra ut og at du er klar for uttak ein av de næraste dagane! Eg er rett bak deg i løypa. Er på stikkedag 4 i dag og skal til ul på tirsdag den 12. [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Masse lykke til med ul i morgon! Håpar alt ser bra ut og at du er klar for uttak ein av de næraste dagane! Eg er rett bak deg i løypa. Er på stikkedag 4 i dag og skal til ul på tirsdag den 12. [:)]

Takk for det [:)]

Virker som det er mange her inne som ligger omtrendt likt i løypa. Det er jo kjempe stas, greit å ha flere og følge med på [;)] Lykke til på UL på tirsdag.

Takk for det[:)]

Da er jeg tilbake fra UL [:)] Er ganske fornøyd. Det var 5 egg på 12-13 mm, det var ganske bra i og med at jeg har kun en eggstokk. Skal opp til 250 I.E i dag, morgen og søndag, så tilbake på mandag for ny UL. Så det blir uttak og innsett i løpet av neste uke [:D]

Bra med 5 egg då og kan jo vera nokre bonusegg inne der og! Håpar alt er klart til uttak ved neste ul! Me kjem nok sikkert til å liggja veldig likt i løypa eg og du då sidan legane ikkje reknar med at eg må gå lenger enn til tirs-ons på sprøyter.. Satsar på dei har rett i det!

Bra med 5 egg då og kan jo vera nokre bonusegg inne der og! Håpar alt er klart til uttak ved neste ul! Me kjem nok sikkert til å liggja veldig likt i løypa eg og du då sidan legane ikkje reknar med at eg må gå lenger enn til tirs-ons på sprøyter.. Satsar på dei har rett i det!

Ja, var fornøyd med 5 egg i min ene eggstokk [:)] vi får se om det er noen bonus egg, hehe.. men blir ikke skuffet om d ikke er det. Gullegget mitt er en av disse 5.
Virker som vi er ganske likt i løypa ja, blir spennende å følge men deg også. Krysser fingrene for at vi begge kommer på juli forumet [;)]

Nå er jeg spendt på ny UL runde i morgen. Håper eggene mine har blitt store nok til uttak på onsdag. Siste sprøyte, forhåpentligvis, skal settes om en time... [;)]

Ville bare innom og ønske deg lykke til med ul i morgen!![:)]

Da er jeg tilbake fra UL [:)]

Sitter her med en skikkelig god følelse, dette skal gå bra på første forsøk!

Eggene mine såg bra ut, men de var fremdeles litt for små... 16mm... Så skal ta 250 I.E i dag og i morgen, så blir det Brevactide eggløsningssprøyte på onsdag. Uttaket blir på fredag og innsett på mandag [:D]

Vet egentlig ikke hvorfor jeg er så glad, fikk bare e skikkelig god følelse når jeg dro der ifra. Synes det er bra at de tar seg skikkelig tid til meg, bruker god tid på å forklare meg ting og virker så snille og interessert i at alt skal klaffe og at det skal gå bra med meg [:)]

Så da blir det 3 dager med jobb i uka her også, og det passer meg egentlig helt supert det også.

Sprøyte dag 14 og siste dag før eggløsningssprøyta..

I dag har jeg sett el-slim når jeg var på do, men det er vanlig fikk jeg høre her inne.. Får stole på det, nesten jeg fikk panikk der. Såg før meg at nå blir hele forsøket avlyst.
Ellers har jeg kjent at det stikker, kanskje det er vanlig det å da..?

Hei igjen!

Då ligg me akkurat likt eg og du. Her og blir det eggl.sprøyte i morgon og uttak fredag. Veit ikkje om eg får innsett søn el man endo. Det får eg vel vita i morgon då eg skal få nøyaktig tidspunkt for uttak og slikt då. Spennandes tider me går i møte no du! Håpar me sit med positiv test ca 14 dagar etter innsett begge to! Kryssar fingrane for det! [:)] 

Hei igjen!

Då ligg me akkurat likt eg og du. Her og blir det eggl.sprøyte i morgon og uttak fredag. Veit ikkje om eg får innsett søn el man endo. Det får eg vel vita i morgon då eg skal få nøyaktig tidspunkt for uttak og slikt då. Spennandes tider me går i møte no du! Håpar me sit med positiv test ca 14 dagar etter innsett begge to! Kryssar fingrane for det! [:)] 

Tror ikke St.Olavs har innsett i helgen.. Så blir mandag på meg. Gikk det bra å ta eggløsningssprøyta da?

I går kveld ble eggløsningssprøyta satt, var litt vondere enn de andre sprøytene.. Spissen var liksom tykkere og så svei det litt mere, men jeg klarte det! [:D]

Så i dag blir første dagen på lenge at jeg ikke skal ta verken nesespray eller sprøyte. Litt deilig [;)]

Men kjenner at jeg har litt nerver til i morgen.. Håper ikke det blir så vondt og at alt går bra. Håper alle 5 eggposene mine har egg og at de alle blir befruktet. Legen så at det ble innsett av ett egg, men hvis alle blir befruktet har jeg lyst til å høre om det er mulig å få sette inn to.. Har bestandig ønsket meg tvillinger. Jeg blir selvsagt overlykkelig om det bare blir ett egg og at spiren blir en baby. Kjønn kommer også på samme, det eneste som teller nå er å bli gravid [;)]

Håper alle får en fin dag.

Uttak i morgen tidlig, litt spendt. Håper ikke det er så vondt...[&:]

Ellers er brystvortene skikkelig ømme... Tror ikke jeg har kjent de så ømme før... Å stikket etter eggløsningssprøyta er rødt og litt vondt. Blir vel blå der lenge tenker jeg.

Da skal jeg køye, go natt [;)]

Tilbake fra uthenting av egg [:)]

Fikk ut 5 egg, så det var egg i alle eggposene mine [:D]
Så nå krysser vi fingrene på at alle blir befruktet. Håper på positiv telefon samtale i morgen. Skikkelig spennende dette.
Så forhåpentligvis blir jeg ruger på mandag [;)]

Er litt slapp i formen da, ligger bare rett ut på sofaen. Trett og litt øm i magen, men ikke så veldig vondt. Håper det ikke blir vondt heller..

Så nå er det bare å slappe av og kose seg i helga.

Da er første dag me denne kremen ferdig... Gikk bra, men kjennes ut som det klør litt.
Hadde ikke så vondt etter uttaket i går, kjenner det bare litt noen ganger.

Så nå sitter jeg og er spendt på telefon oppringingen, håper alle 5 eggene har blitt befruktet. Litt nervøs kjenner jeg.. [&:]

Håpar du har fått/får kjekk oppdatering på tlf i dag[:)] Kryssar fingrane for det! [:)]

Back
Topp