Lille Liss sin dagbok

Gratulerer så masse! Beste følelsen det der :)

På UL i dag så vi 1 bankende hjerte på ett embryo som va 7 mm langt. Så hørt vi hjerteslag. Er forelska og overlykkelig :D Er nå 6+3 uker på vei og da bli det termin 7.juli :) Herlig følelse! Satt bare å gliste under hele undersøkelsen ;)
Hurra! Gratulerer så mye:-)

Liten oppdatering :) Er 8+1 i dag, dagene snegler seg avgårde.. Sliter litt med kvalme og tretthet (trett, men sover dårlig om natta...). Men jeg tar gladelig imot disse symptomene så lenge det går bra med spiren :D Skal tilbake på UL om 3 uker og 1 dag, nedtelling ;) Da er jeg 11+2.
Gleder meg masse til jul! Da skal vi fortelle jenta vår at hun skal bli storesøster ;)

Liten oppdatering igjen :P
Er i dag 15+5, og skal inn til UL i begynnelsen av februar, gleder meg!
Har større mage nå enn jeg hadde da jeg var halvveis med snuppa :) Men bare gøy det. Kjenner bevegelse og hikke.
Kvalmen gikk over etter 11. uke og formen har vært fin etterpå ;)
Snuppa gleder seg til å bli storesøster.
Føler vi er utrolig heldig som har klart det igjen! Håper dere alle opplever dette en gang. Stå på videre og ikke gi opp! Hos meg satt spira på innsett nr.6... Så ingenting er umulig ;)

Liten oppdatering igjen :p
Er i dag 15+5, og skal inn til UL i begynnelsen av februar, gleder meg!
Har større mage nå enn jeg hadde da jeg var halvveis med snuppa :) Men bare gøy det. Kjenner bevegelse og hikke.
Kvalmen gikk over etter 11. uke og formen har vært fin etterpå ;)
Snuppa gleder seg til å bli storesøster.
Føler vi er utrolig heldig som har klart det igjen! Håper dere alle opplever dette en gang. Stå på videre og ikke gi opp! Hos meg satt spira på innsett nr.6... Så ingenting er umulig ;)
Så koselig! Ja, man føler seg veldig heldig og takknemlig når man lykkes flere ganger i dette løpet. Håper for alle her inne å oppleve det samme.

Der er du gravid igjen ja. Såååå kjekt! Masse lykke til med fortsettelsen! Godt kvalmen gav seg og at du er i bedre form no! Her er kvardagen travel med mannen vekke på jobb ein mnd no og eg åleine heime med vår vesle livlige krabat på 13 mnd. Heeeeeerlig å til slutt få oppleva det største i livet:) Dei er jo evig heeeeeerlige disse små:)

Der er du gravid igjen ja. Såååå kjekt! Masse lykke til med fortsettelsen! Godt kvalmen gav seg og at du er i bedre form no! Her er kvardagen travel med mannen vekke på jobb ein mnd no og eg åleine heime med vår vesle livlige krabat på 13 mnd. Heeeeeerlig å til slutt få oppleva det største i livet:) Dei er jo evig heeeeeerlige disse små:)

Ja, endelig gravid igjen, på innsett nr.6 ;)
Kvalmen ga seg heldigvis, men har ett kranglette bekken nå da. Har fått henvisning til fysio, så blir det fra etter påske :)
I dag er jeg 24 uker på vei, og gutten sparker fra seg godt i magen ;) Herlig!!
Kan tenke meg det blir travelt når du er alene ja, krever sitt disse herlige små ♡♡ Føler meg utrolig heldig som har fått oppleve det å bli mamma, og nå skal jeg det igjen. Snart blir familien komplett!
Tenk at gutten din allerede er 13 mnd, tiden flyr... ;) En må bare prøve å slappe av og nyte tiden med dem :D

31+2 I dag :)
Sparker så hele magen rister og hikker flere ganger om dagen, herlige tider :D Håper alle her inne får oppleve dette ;)

Vedlegg

• 1430769472769.jpg
    1430769472769.jpg
    31,4 KB · Visninger: 96
Back
Topp