Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Gratulerer så myePå UL i dag så vi 1 bankende hjerte på ett embryo som va 7 mm langt. Så hørt vi hjerteslag. Er forelska og overlykkeligEr nå 6+3 uker på vei og da bli det termin 7.juli
Herlig følelse! Satt bare å gliste under hele undersøkelsen
![]()
Så koselig! Ja, man føler seg veldig heldig og takknemlig når man lykkes flere ganger i dette løpet. Håper for alle her inne å oppleve det samme.Liten oppdatering igjen
Er i dag 15+5, og skal inn til UL i begynnelsen av februar, gleder meg!
Har større mage nå enn jeg hadde da jeg var halvveis med snuppaMen bare gøy det. Kjenner bevegelse og hikke.
Kvalmen gikk over etter 11. uke og formen har vært fin etterpå
Snuppa gleder seg til å bli storesøster.
Føler vi er utrolig heldig som har klart det igjen! Håper dere alle opplever dette en gang. Stå på videre og ikke gi opp! Hos meg satt spira på innsett nr.6... Så ingenting er umulig![]()
Der er du gravid igjen ja. Såååå kjekt! Masse lykke til med fortsettelsen! Godt kvalmen gav seg og at du er i bedre form no! Her er kvardagen travel med mannen vekke på jobb ein mnd no og eg åleine heime med vår vesle livlige krabat på 13 mnd. Heeeeeerlig å til slutt få oppleva det største i livetDei er jo evig heeeeeerlige disse små
♡