Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror ikke EL er like tidlig hver gang, men har hatt noen korte sykluser innimellom... Er hjemme med sykt barn i dag, stakkars lille jenta mi
Men skal ringe inn mens etterpå nå Spennende ja
Ser ut som det nok ikke blir innsett denne mnd heller... pga masse røde dager ifm neste helg... så håper på eggløsning søndag, mandag eller etter lørdag... hehe.. med min flaks er det nok det som skjer... blah...
Var på UL i dag, og ikke stort som hadde skjedd siden fredag. Så skal på ny UL på torsdag, så ett lite håp om at det ikke blir eggløsning før helga og st det blir innsett til uka er det Men forbereder meg på at vi må vente enda en mnd ja...
Hmmm... Ingen eggløsning i sikte enda heller... Så det kan være positivt det da, at det blir innsett. Eller at det kanskje ikke blir fullstendig eggløsning denne mnd... Da blir det såfall forsøk i subsidiert syklus neste mnd. Skal tilbake på tirsdag, håper ting ser bra ut da Kommer også til å ta eggløsninga tester i helga, for sikrets skyld
Ikke eggløsning i dag heller... Håper det blir i morgen, da blir det innsett på onsdag da jeg har fri. Så slipper jeg å ta meg fri fra jobb Men går bra om det blir en annen dag å ja Sjefen vet hva vi går gjennom og har full forståelse
Da har jeg nok en gang vært på UL. Endelig såg eggposen stor nok ut og slimhinna såg veldig bra ut Hun trodde eggløsning kom når som helst nå. Så viss det blir i morgen blir det innsett fredag, og om det blir eggløsning torsdag eller fredag blir det innsett mest sannsynlig på mandag. Har en god følelse nå og gleder meg til innsett
Fremdeles ikke eggløsning, denne kroppen skjønner jeg meg ikke helt på... Bare håper det blir i helga da. Sikkert ett eller annet som skjer så det ikke blir innsett tenker jeg :-(
Treig el denne gang altso... Typisk det når ein går å ventar på den! Håpar den kjem i.l.a helga ja slik at det ikkje blir noko tull no igjen! Kryssar fingrane for deg!
Negativ test i dag også... Men når jeg var på do i sta så hadde jeg litt utflod som ligner på den jeg bruker å ha før eggløsning Prøve å teste på nytt i kveld, hvis ikke blir den nok positiv i morgen
Negativ test i dag også. .. Snakket med sykehuset, liten sjanse for st det blir eggløsning nå. Så da er det bare å vente på mens og dra på apoteket for å hente ut medisiner... 2 avbrutte forsøk pga rar eggløsning nå, så blir ikke i naturlig syklus neste gang. Heldigvis rekker jeg forsøket før ferie tid da