Lille Liss sin dagbok

Prøving, og stadige skuffelsar tar på for dei fleste. Og når dårlig med søvn i tilegg vert det jo ekstra ille! Håpar du får ein fin sommar framover tross alt! Satsar på at i november eller rundtomkring då så sit du med ein fin positiv test i hånda di! Klem:)

Tusen Takk for fine ord ;)

Går mye bedre nå, er bort på ferietur og får koble fra ordentlig. Bare noen tunge dager innimellom...

Bra du kosar deg på ferietur og får koble litt av no! Mange nedturar tek på! Det veit eg alt om! Men utpå høsten/vinteren ein gong satsar eg på det veks eit lite liv i magen din! Slapp godt av no fram mot ny runde! Fortsatt god sommar til deg! Kos deg masse med snuppa di!

Har snakket med sykehuset, blir fersk forsøk i slutten av oktober. Men, heldigvis blir det kort regime, så slipper den fæle nesesprayen :P

Ellers alt bare bra, sliter litt med tunge nrtter.. Dagene går fort og jeg koser meg med snuppa. Men om natta kommer tankene på at det er noe som mangler og at familien ikke er komplett... Men det blir nok ;) Har ikke gitt opp håpet :)

Masse lykke til med forsøk i oktober! Då er det din tur til å bli gravid! Bale når tankane kjem om natta og forstyrrer nattesøvnen!

Nå er vi endelig i gang igjen.

Fikk mens i går, satte Elonva sprøyte i dag, skal begynne på Cetrotide sprøyte mandag. Skal ta en hver dag frem til og med torsdag, da blir det UL ;)

Veldig spennende og håper det ender i graviditet!

Det skal bli spennende og følge deg også nå!! :) :)

Så bra! Håper det går bra for dere denne gangen:) Blir spennende å høre hvordan det går fremover:D:D:D

Masse lykke til!! Håper det ender i en spire :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen Takk for lykkeønskninger ;) Har stor tro på at det skal gå nå :)

Første dag med Cetrotide sprøyte, skal ta en hver dag frem til torsdag vertfall, da skal jeg inn til UL. Får vel høre veien videre da ;) Spennende :)

Masse lykke til :) Hormonene kan være utfordrende til tider, men dette sakl gå bra :D

Lykke til!!! Krysser fingre og tær!:D:D

Takk for hyggelig helsing i dagboka mi! Der var du i gang igjen ja! Masse, masse lykke til! Håpar det vert ei lita syster eller ein liten bror denne gongen! :)

UL i dag, 7 eggposer, men litt små enda. Så skal fortsette med sprøyter i helga, så blir det ny UL på mandag. I tillegg til Cetrotide skal jeg også ta Puregon 225. Eggposene var litt små enda, derfor skal jeg fortsette med sprøyter i helga. Mest sannsynlig uttak på onsdag og innsett på fredag ;) Spennende. Sist gang var det 5 egg, med langt regime. Så ser ut til at kort passer meg bra :)

Uttak i morgen, spennende. Mange av eggposene var små... Så spendt på hvor mange de får ut... :/

Lykke til! ! :):)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk ut 3 egg. Litt lite, men satser på at det holder. Har jo fjerna en eggstokk og en eggleder, så blir jo litt mindre i og med at jeg har bare en :/ Sist jeg hadde uttak, for tre år siden, ringte de iløpet av helga for å fortelle hvordan det låg an. Men nå er det bare å smøre seg med tålmodighet til mandag og håpe på vertfall ett befruktet egg og innsett.

Har begynt på Lutinus da, tre ganger daglig skal jeg ta det.

Krysser fingrane for full befruktning på mandag! Masse lykke til med fortsettelsen! :)

masse masse lykke til, husk at det kun er ett egg som trengs :)

Back
Topp