Lille Liss sin dagbok

Takk takk :) Føler meg litt bedre i dag, men fortsatt litt tungt. Har stor tro på at jeg skal bli gravid iløpet av året vertfall ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk takk :) Føler meg litt bedre i dag, men fortsatt litt tungt. Har stor tro på at jeg skal bli gravid iløpet av året vertfall ;)

Uff forstår deg, men Jaggu skal du det! :) Flott mage skal du få, Med spire Det skal alle damene her bli! Gravid snarest mulig er mottatt! Hehe

Fikk mens i går. Kom litt brått på, da jeg trodde at det kanskje ble om to uker når mens egentlig kommer. Men er helt i orden det, går fortere til vi kommer igang igjen :D
Snakket med sykehuset, så bare å vente i 4 uker til neste mensrunde, så blir det kort regime med full dose ;) Er spendt nå, kribler. Store forventninger til denne runden :)

Huff, for en dag... Sitter å er litt nedfor :( Føler at denne tiden er så laaaang! Blir gal... Føler sex blir mer plikt, prøving prøving og atter prøving... Livet er liksom satt på vent. Er så glad for lille snuppa mi, hun er mitt alt ;) Jeg er kjempe heldig som har fått en datter, men føler ikke familien blir komplett for lillebror eller lillesøster kommer... Har veldig tro på at det bliir, men enkelte dager er litt tøffe :'(

Anbjørg er død, ei tøff og nydelig dame. Gråter i hjerte mitt over henne også... Jeg er så lei meg for de barna jeg aldri fikk har hun sagt. Hun satte ting i perspektiv, en skal være glad for livet og det livet gir deg :) Er utrolig glad for at alle i familien er friske og at vi har hverandre :)

Medisiner kommer snart tilsendt. Skal prøve noe nytt denne gangen, husker ikke hva hun kalte det, men finner tidsnok ut det. Full dose med en gang, så bare krysse for bra resultat ;) Håper inderlig det går denne gangen! Denne prøvingen tar på, både for kropp og sinn...

Mens kom i går, så i moren skal jeg begynne på medisiner. Dette blir IVF 2 på søskenforsøk. På første forsøk fikk jeg ut 3 egg, 2 ble befruktet, 1 satt inn(neg forøk) og 1 overlevde ikke opptining... Så nå blir det full dose med en gang, var ikke fare for overstimulering :P Heldigvis kort regime, så slipper den grusomme nesesprayen... Skal inn til UL på tirsdag ;)

Masse lykke til!! :)

Lykke til :)

Da er jeg på stikkedag 5, med Fostimon, 375. Begynte også på Cetrotide i dag. Skal på UL på tirsdag. Spennende. Har reagert på disse sprøytene, kvalm og svimmel. Har ikke reagert på noen av de andre. Men verdt det ;)

Oppdatering... Er på rugedag 7, en uke siden innsett. Går på Lutinus, 3 piller daglig. Ferfig med dem på tirsdag og da tar også sykemeldingen slutt.. Har vært og skal en gang til til akupunktur :) Har også tatt ett par runder fotsoneterapi ;) Jeg drikker masse vann og spiser sundt! Gud som jeg håper på positiv test, og en november baby!!
Venter også på brev fra sykehuset, der jeg får svar på om det ble fryseegg. Satte inn egg sist fredag, da skulle to egg dyrkes til mandag før de eventuelt ble fryst... Spennende å høre ;) Tenker ikke så mye på det, egget i magen som får fokus nå ♥♥

Håper du lykkes denne gangen:) Jeg skal krysse for at vi begge får november barn:) Jeg er november barn selv, så jeg har litt kontakter "der oppe". Hihi:)

Jeg er også november barn ;) Skal ta kontakt med de "der oppe", og krysse fingrene for oss begge :)

November barn er best:)

Ligger med så store smerter at jeg ikke får sove nå :'( Synes livet er blodig urettferdig :(

Hva skjer??

Menssmerter... Har det vondt til vanlig, men ved neg forsøk er det ekstra ille :( Heldigvis fikk jeg sykemelding ut uka... Vondt å røre seg... Ble 3-4 timer urolig søvn i natt, skal prøve å sove litt nå

Menssmerter... Har det vondt til vanlig, men ved neg forsøk er det ekstra ille :( Heldigvis fikk jeg sykemelding ut uka... Vondt å røre seg... Ble 3-4 timer urolig søvn i natt, skal prøve å sove litt nå

Uff da:( God bedring ihvertfall:)

Tusen takk :) Får ikke til å sove nå heller... Men forhåpentligvis blir det bedre utover dagen.

Masse god bedring! Ikke noe koselig å få så vondt!

Usja!!! Håper dette bare er et lite hikk!! Masse god bedring!

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Takk for det... Ligger våken nå også. Blør fremdeles ganske mye, vondt i rygg og mage, får ikke sove :'(

Back
Topp