Rugedag 7, 9 dpo:
Håpomspirenosnart; Håper du har rett... Men i dag har det vært litt annerledes igjenn, vanskelig å følge med denne kroppen.
Kl 05 i dag våknet jeg og måtte på do, samme som i går... Så jeg gikk på do, tok crinonen(?) samtidig. Å jeg hadde en forferdelig halsbrann, det hadde jeg faktisk i går morrest også.. Jeg husker at jeg tenkte i går, "Nei, ikke få halsvondt og bli syk nå da!!". Men i dag, likens som i går gikk det over da jeg hadde sovet noen timer til.
Disse blodårene ser jeg tydelig, men innimellom ser jeg de ikke i det hele tatt.. Hehe... Kikker ganske ofte.
Når det gjelder pupper og mage så kjennes det ut som om jeg hadde en skikkelig styrketreningsøkt i går og er stiv og støl i dag.
Smakssansen er bedre enn i går, men prøvde meg på kakao også i dag, den smakte litt rart..
Luktesansen virker litt sjerpet, vi var ute å gikk tur i dag og da kjente jeg lukten av masse rart som kjæresten min ikke kjente..
Føler meg ikke oppblåst mere, men fiser en del... [&:]
Så har jeg fått mensmurringer [:(]
Vet ikke helt hva jeg skal tro, følelsene svinger litt.. Tar let til tårene når vi kikker på TV.
Vet ikke om jeg skal vente helt til neste tirsdag med å teste heller. I dag er jeg på 9 dpo og det er jo egentlig vanlig å teste på 14 dpo..? Eller...? Neste lørdag blir siste dag med crinonen, så kanskje jeg skal prøve meg på en test på søndag...? Hvis TR ikke dukker opp da... Håper ikke!!!