Snusmumrikkens firkløver ♡

26+1
Lekker som en sil om dagen :hilarious: morsomt å se kroppen reagere på graviditeten, men det blir jaggu bløtt. Jeg liker å kunne gå uten BH, men nå er den blitt en nødvendighet å konstant gå med både BH og ammeinnlegg for å ikke lekke overalt :p

Jeg leste et tips om å bruke melkeoppsamler hvis man lekker mye. Har ikke begynt å lekke noe selv, men har kjøpt inn både ammeinnlegg og melkeoppsamler allerede. :p
Håper jeg slipper å lekke noe før fødsel da, for jeg som deg liker å gå uten bh :rolleyes:
 
Last edited:
Jeg leste et tips om å bruke melkeoppsamler hvis man lekker mye. Har ikke begynt å lekke noe selv, men hat kjøpt inn både ammeinnlegg og melkeoppsamler allerede. :p
Håper jeg slipper å lekke noe før fødsel da, for jeg som deg liker å gå uten bh :rolleyes:

Takk for tips! :D Jeg går vel og er lekk de siste 14 ukene mistenker jeg :hilarious:
 
26+5

3 små måneder før vi entrer desembermåned, og jeg kan ikke skjønne hvor dagene blir av! :eek:

Nå sitter jeg og kjenner sparkene fra innsiden, og det er en så vidunderlig fin følelse å tenke på at plutselig er den lille jenta vår her :Heartred Blir nesten rørt av å tenke på det, og gleder meg sånn til å se mannen holde henne. Tenk at vi skal bli foreldre for første gang til den lille frøkna som sparker inni magen :sad010:Heartred

Jeg elsker å være forberedt uansett hva det gjelder, for da kjenner jeg meg rolig og trygg. Dermed er alt som er gjort noe jeg syns er super digg! Så nå handlet jeg knallrød kjole som jeg kan bruke på julaften. Den var løs og fin, og perfekt til amming.

chiara-forthi-leila-fluid-shirt-dress-red_4.jpg

Bilde lånt fra Bubbleroom.no

Har så lyst til å bare ta det rolig i permisjonstiden og være ferdig med det som føles stressende. Bare bruke tiden på å bake julekaker med familien, se julefilmer og vente på minien vår :dummy1::Heartredså nå skal jeg legge hodet i bløt og tenke på julegaver. Det syns jeg er koselig likevel, og det passer fint en rolig fredagskveld :santa
 
26+5
3 små måneder før vi entrer desembermåned, og jeg kan ikke skjønne hvor dagene blir av! :eek:

Nå sitter jeg og kjenner sparkene fra innsiden, og det er en så vidunderlig fin følelse å tenke på at plutselig er den lille jenta vår her :Heartred Blir nesten rørt av å tenke på det, og gleder meg sånn til å se mannen holde henne. Tenk at vi skal bli foreldre for første gang til den lille frøkna som sparker inni magen :sad010:Heartred

Jeg elsker å være forberedt uansett hva det gjelder, for da kjenner jeg meg rolig og trygg. Dermed er alt som er gjort noe jeg syns er super digg! Så nå handlet jeg knallrød kjole som jeg kan bruke på julaften. Den var løs og fin, og perfekt til amming.

Vis vedlegget 334683
Bilde lånt fra Bubbleroom.no

Har så lyst til å bare ta det rolig i permisjonstiden og være ferdig med det som føles stressende. Bare bruke tiden på å bake julekaker med familien, se julefilmer og vente på minien vår :dummy1::Heartredså nå skal jeg legge hodet i bløt og tenke på julegaver. Det syns jeg er koselig likevel, og det passer fint en rolig fredagskveld :santa

Så utrolig fin og praktisk kjole!!❤
Elsker jula, og i år kan den jo bare ikke bli bedre! :santa kos deg med litt forveredelser og julegavetenking! God helg :D
 
Så utrolig fin og praktisk kjole!!❤
Elsker jula, og i år kan den jo bare ikke bli bedre! :santa kos deg med litt forveredelser og julegavetenking! God helg :D

Elsker julen selv, så er så enig med deg! I år kan den uten tvil ikke bli bedre :Heartred God helg til deg og!
 
Så fiiin kjole!! :)
Og så utrolig koselig oppdatering da. Tenk, snart foreldre for første gang. :sad010:love017❤️
 
28+0
Tredje og siste trimester, og kun 12 uker igjen til termin :woot: Er helt merkelig å tenke på at hun plutselig kan dukke opp før termin også, og at det kan være mindre enn 12 uker til hun kanskje kommer :eek: Dog er det vel mer vanlig for førstegangs fødende å gå over tiden, men time will show. Spennende er det uansett :D
 
Last edited:
Gratulerer med 3 trimester :) :) :) Synes du ble gravid i går :p :p
Håper siste ukene går greit og at du slipper å gå over tiden i alle fall :) :)
 
Back
Topp