Lillas IVF-dagbok

Jeg tror det har kommet en liten jente:) Blir alltid nysgjerrig når det plutselig blir stille på forum:))
 
Enig. Det er altfor spennende med stillhet!
 
Påfallende stille

Jeg tror det har kommet en liten jente:) Blir alltid nysgjerrig når det plutselig blir stille på forum:))
Enig. Det er altfor spennende med stillhet!
Beklager! Veldig travel dag i går, men ingen baby enda. Dumt, jeg hadde lyst til at hun skulle ha bursdag den 12. som meg selv, selv om måneden min er en annen:p Fortsatt bare kynnere her, og ganske vondt i bekkenet siden hun ligger så lavt.
 
Veldig spennende!! Du er ca akkurat 2 uker før meg i "køen", så nå skal jeg følge med på deg før jeg fokuserer på egen kropp ;)
Hehe, du er bare få dager fra å være fødeklar selv, så hvem vet - kanskje føder vi samtidig:D Veldig spennende tid dette:)
 
Hehe, du er bare få dager fra å være fødeklar selv, så hvem vet - kanskje føder vi samtidig:D Veldig spennende tid dette:)

Vel, for MIN del hadde jo det vært supert, for da får jeg enten før tiden eller rett rundt termin. Verre for deg ;)

Jeg kjenner at jeg lengter etter å vite hvordan det "står til" der nede :eek: om livmorhalsen begynner å modnes, forkortes osv.
 
Vel, for MIN del hadde jo det vært supert, for da får jeg enten før tiden eller rett rundt termin. Verre for deg ;)

Jeg kjenner at jeg lengter etter å vite hvordan det "står til" der nede :eek: om livmorhalsen begynner å modnes, forkortes osv.
Hehe, det går egentlig bra med meg. Er ikke så fryktelig utålmodig enda:) Men gleder meg til fødselen er overstått og vi får hilse på frøkna❤️

Enig, skulle gjerne visst litt hvordan ståa er. Gynekologen sjekket forrige onsdag, og sa at jeg var delvis moden. På mandag spurte legen på sykehuset om jeg var undersøkt der, men jeg orket ikke mase om det når hun ikke tilbød seg å sjekke. Jeg ba jordmoren jeg hadde da om å sjekke om hodet var festet, og hun spurte da om jeg hadde blitt strippet. Det hadde jeg jo ikke, men igjen syntes jeg det var for kleint å spørre om hun kunne gjøre det når hun ikke tilbød seg det:oops: Hun sjekket hodet da, og klarte ikke rikke på det:) Får se om jeg tør å spørre på fredag når jeg skal på kontroll på KK:p
 
Hehe, det går egentlig bra med meg. Er ikke så fryktelig utålmodig enda:) Men gleder meg til fødselen er overstått og vi får hilse på frøkna❤️

Enig, skulle gjerne visst litt hvordan ståa er. Gynekologen sjekket forrige onsdag, og sa at jeg var delvis moden. På mandag spurte legen på sykehuset om jeg var undersøkt der, men jeg orket ikke mase om det når hun ikke tilbød seg å sjekke. Jeg ba jordmoren jeg hadde da om å sjekke om hodet var festet, og hun spurte da om jeg hadde blitt strippet. Det hadde jeg jo ikke, men igjen syntes jeg det var for kleint å spørre om hun kunne gjøre det når hun ikke tilbød seg det:oops: Hun sjekket hodet da, og klarte ikke rikke på det:) Får se om jeg tør å spørre på fredag når jeg skal på kontroll på KK:p

Åh. Spennende!!! Hodet er festet her også, så blæra har det tøft for tida ;) ellers så vet jeg liksom ikke hva som er "modningstegn" - aldri skjønt, selv om det både presser og stikker!
 
Åh. Spennende!!! Hodet er festet her også, så blæra har det tøft for tida ;) ellers så vet jeg liksom ikke hva som er "modningstegn" - aldri skjønt, selv om det både presser og stikker!
Huff ja, jeg merker det også på blæra. Pressing og stikking er nok modningstegn:) Jeg merket ingenting før forrige fødsel, ikke en eneste kynner en gang. Nå skjønner jeg ikke hvordan det er mulig. Problemet denne gangen er at jeg er så vant til sammentrekninger, så er spent på om jeg skjønner det når fødselen starter!:eek:
 
38+6:

Fortsatt ingen lillesøster.:) Skal på kontroll på KK om en time.

Er nå på barneavdelingen med kommende storesøster som var uheldig og fikk et brudd i lårbeinet i går.
 
Åh, nei, masse god bedring til storesøster❤️ og fortsatt lykke til for deg, så spennende å kikke innom :D
 
Alt vel på kontrollen på KK. Gynekologen var veldig hyggelig, og spurte meg om hva jeg ville. Jeg kunne fått satt inn ballong om jeg ønsket, for å se om det ville sette i gang noe. Hadde ikke trengt å starte fødselen kjemisk om ikke det funket. Jeg valgte å vente litt med det, siden formen ikke er så aller verst, og blodtrykket holder seg stabilt selv om det er høyt. Hun undersøkte meg for å se om jeg var moden, da tøyde hun samtidig godt på mormunnen. Hun sa at jeg hadde ca 2 cm åpning, men var ikke helt myk/avflatet. Det så ut til at hun mente tøyingen burde være veldig smertefull, men det gikk helt greit. Har hatt en del ubehag etter det, så er spent på om det var nok til å sette i gang fødselen:)
 
Masse lykke til :-D Tenk at det er SÅ nær! :-D og god bedring til Storesøster ❤
 
God bedring til storesøster! Og fortsatt lykke til til deg! :D
 
Back
Topp