Lillas IVF-dagbok

Åh, masse lykke til Lilla :) Nå er hun snart her, den etterlengtede lillesøsteren. Jeg syns ikke det er så lenge siden vi fulgte hverandre i maigruppen, og du ble gravid. Mener å huske du testet positivt samme dato som du hadde gjort med storesøster?
Uansett, masse lykke til med det som kommer :)
Tusen takk Vidorra❤️ Jeg husker godt når vi fulgte hverandre. Det føles så fjernt, men samtidig ikke lenge siden. Ja, testet positivt samme dag som med storesøster, og hadde egentlig termin på dagen hennes eller dagen før. Nå ser det ikke ut til at vi trenger å tenke på at de skal måtte dele dag;-) Kjekt med litt spredning:-)
 
Så spennende!!! Plutselig skjer det saker og ting!! :D ❤️
 
Ser ikke ut til at det skjer noe i dag. Blodtrykket var litt bedre nå på morgenen, så mulig jeg får reise hjem i morgen. Så i dag blir det bare venting og avslapping.

Takk!:-)

Åååååh!!! Er så spent!!!!
 
Her går det fint:-) Har akkurat fått modningsakupunktur, så håper det har effekt! Får dra hjem på permisjon nå på dagen, skal tilbake i kveld for å måle blodtrykket. Håper fødselen starter i løpet av dagen:-)

Så spennende! Krysser fingrene for at fødselen starter. :D
 
Så spennende! Krysser fingrene for at fødselen starter. :D
Så spennende:). Håper kroppen setter igang:D
Ja! Veldig spennende. Og nå føler jeg meg heldigvis klar for å føde. Har gruet meg litt denne gangen, det gjorde jeg ikke sist. Takk for at dere håper med meg:-) Jordmoren sa at det kunne hende jeg trenger mer akupunktur, så skal høre om de kan sette igjen i morgen om det ikke skjer noe før.
 
Spennende! :)
 
Åh, da er det like før. Masse masse lykke til ♥♥
 
38+2:

Ingen fødsel enda. Ble utskrevet fra sykehuset i dag, skal følge med på blodtrykket selv, og på kontroll på fredag. Fikk ny runde modningsakupunktur i formiddag, og har masse kynnere nå. En del ganske ubehagelige, og jeg kjenner de i ryggen også, det har jeg ikke gjort før. Har kjent mye nedpress også siden i går, og når jordmoren sjekket i dag var hodet festet:-)
 
Blir spennende hva kroppen gjør nå. :D
 
Følger også spent med :D
 
Veldig spennende!! Du er ca akkurat 2 uker før meg i "køen", så nå skal jeg følge med på deg før jeg fokuserer på egen kropp ;)
 
Back
Topp