Lillas IVF-dagbok

Tusen takk Fru88! Hyggelig å se deg her:) Det går heldigvis bra med storesøster, mindre vondt i dag:)
Har falt litt ut her jeg, men bruker termingruppa på Facebook flittig :p
Men får jo oppdateringer her i fra, og da må jeg jo kommentere litt i ny og ned :-D Så bra at Storesøster har mindre vondt i dag ❤ Stakkars liten ❤
 
Har falt litt ut her jeg, men bruker termingruppa på Facebook flittig :p
Men får jo oppdateringer her i fra, og da må jeg jo kommentere litt i ny og ned :-D Så bra at Storesøster har mindre vondt i dag ❤ Stakkars liten ❤
Det skjønner jeg, er jo enklere med Facebook som man bruker uansett. Det nærmer seg for din del også! Du er vel ca 30 uker på vei nå? Vet dere om det er gutt eller jente?:)
 
Det skjønner jeg, er jo enklere med Facebook som man bruker uansett. Det nærmer seg for din del også! Du er vel ca 30 uker på vei nå? Vet dere om det er gutt eller jente?:)
30 uker ja :-D Synes tiden har gått overraskende fort...! Vi vet ikke kjønn, så det blir spennende å se når lille kommer til verden :) Kun drømt om kjønn én gang og da var det en gutt, ellers bare drømt at det er et reinsdyr inni der. Haha :p
 
17. januar ble bursdagen til lillesøster. Fødselen startet med vannavgang kl 1430. Riene startet forsiktig, ikke vondere enn kraftige kynnere etter litt over en halvtime. Siden forrige fødsel gikk veldig raskt dro vi på sykehuset før kl 16. Ble godt tatt i mot av en veldig erfaren jordmor som fulgte oss helt til jenta var ute kl. 21:45. :) Fødselen gikk veldig bra, og jeg var i fin form rett etterpå. Hun var 3490 gram og 51 cm lang❤️
 
Gratulerer så mye med lillesøster! Så herlig at alt er bra med dere. ❤️❤️❤️
 
Gratulerer så mye med ei lillesøster :) Så godt at alt er bra med dere. Kos dere masse i tiden fremover.
 
Gratulerer så mye med lillesøster:). Høres perfekt ut:). Kos dere masse og nyt❤️
 
Gratulerer så mye! :)
 
Gratulerer så masse! :)
 
Gratulerer så masse ❤️ herlig lesning ❤️❤️❤️
 
Gratulerer med mini! :D ❤️
 
Så fantastisk å høre ♥♥ Gratulerer så mye!! Det har vært herlig å få følge deg på veien til omsider å bli tobarnsmor ♥♥
 
Back
Topp