Lillas IVF-dagbok

Ja, det er ganske uvirkelig at jeg har kommet så langt!:-)

Takk, det håper jeg også. De siste to ettermiddagene/kveldene har vært helt ødelagt pga det.

Huff. Godt du skal på KK snart og får diskutert muligheter. ❤️
 
Oj, så spennende:). Lille jenta koser seg i magen:). Snart skal dere hilse på ho❤️
 
Tenk at du er kommet så langt❤️ nå er det ikke lenge igjen uansett hva som skjer! Men håper hodepinen forsvinner fort, det er virkelig lammende. Lykke til med innspurten❤️
 
Herlig at det nærmer seg med stormskritt. Aldri tenkt over at man til slutt ikke ser så mye på UL, men det er selvfølgelig logisk :))
 
Tenk at du er kommet så langt❤️ nå er det ikke lenge igjen uansett hva som skjer! Men håper hodepinen forsvinner fort, det er virkelig lammende. Lykke til med innspurten❤️
Nei, nå nærmer det seg veldig!:-) Hodepinen er heldigvis nesten borte, så nå holder jeg ut til hun er klar for å komme selv, hvis det ikke blir noe mer tull. Tusen takk❤️
 
Herlig at det nærmer seg med stormskritt. Aldri tenkt over at man til slutt ikke ser så mye på UL, men det er selvfølgelig logisk :))
Ja, nå er det ikke lenge igjen uansett hva som skjer:-) Hehe, nei, så bare omriss av magen i ett bilde, og omriss av hodet i et annet, så det ser ikke så veldig babyaktig ut lengre helt på slutten:p Men gynekologen får mye viktig info ut av det likevel, så det er bra:-)
 
Oj oj oj!!! Lillesøster på vei her jo. ❤️ Håper du får slappet av og at du får sove i natt. Lykke til!
 
Jaa, men jeg er litt redd for å ha for høye forhåpninger om baby denne helga, så ser for meg at jeg sikkert blir sendt hjem i morgen;-)
Vi får nå se.

Snart, snart kommer hun uansett.
 
Åh, masse lykke til Lilla :) Nå er hun snart her, den etterlengtede lillesøsteren. Jeg syns ikke det er så lenge siden vi fulgte hverandre i maigruppen, og du ble gravid. Mener å huske du testet positivt samme dato som du hadde gjort med storesøster?
Uansett, masse lykke til med det som kommer :)
 
Back
Topp