Lillas IVF-dagbok

Gratulerer med prinsessa i magen :-D
 
Gratulerer med lillesøster :) Så herlig å få sjekket ut den lille mageboeren :D
 
Gratulerer med lillesøster på vei! ❤️
 
Satser på engangstilfelle ja, jeg satte jo en støkk i alle jeg jobber sammen med.
Går bra i dag så satser på at alt er vel.

Kjekt å lese om lillesøster i magen :)
Huff ja, fikk oppdatert meg i dagboken din. Det hørtes ikke noe trivelig ut! Jeg har hatt mange liknende opplevelser selv, men aldri besvimt av det. Ekkelt! Bra at det går fint nå:-)

Ja, det er stas å vite mer om hvem som kommer❤️
 
Gratulerer med prinsessa i magen :-D
Gratulerer med lillesøster :) Så herlig å få sjekket ut den lille mageboeren :D
Gratulerer med flott ul!
Gratulerer med lillesøster på vei! ❤️
Tusen takk alle fire:happy: Det var en stor opplevelse å få se godjenta på UL! Selv om jeg kjenner henne, var det en lettelse med en gang jeg så henne❤️ Veldig moro å se hvordan hun styrer inni magen:-)
 
20+4

Nå er jeg over halvveis!:eek:

Det er veldig gøy å kjenne masse bevegelser hver dag❤️ Nå har hun blitt så sterk at jeg kan kjenne henne der morkaken ligger på fremsiden også, det kiler litt:happy: Jeg har følt meg veldig optimistisk og glad siden ultralyden. Det er deilig.

Kjenner på kroppen at jeg blir mye raskere sliten enn vanlig, så er glad jeg bare jobber 50%. Sliter litt med at jeg blir uvel når jeg står rett opp og ned. Veldig merkelig, for jeg blir ikke svimmel i det jeg reiser meg som andre folk. Etter en liten stund stående får jeg en ekkel følelse i brystet, kjenner hjertet banke, og føler at jeg må holde meg fast, eller helst sette meg ned. De siste dagene har det også prikket i kinnene mine når det skjer, og et par ganger har jeg fått litt vondt i hodet. Jeg har en rar kropp.:rolleyes:
 
Du er bare veldig gravid! Over halvveis! ❤️❤️❤️ :D
 
Så fantastisk lesing! :D Helt herlig å være over halvveis!❤️ nyt bevegelsene og pass på deg selv og lillejenta, bruk energien din der det er viktig❤️
 
Wow se der ja! Over halvveis ;) tiden går fort når man går gravid også :) plutselig er man nærme fødsel og får se lille nurket sitt.

Masse lykke til! Masse å glede deg til og få den æren å bli mamma er sååååå herlig! Beste følelsen i hele verden ❤️
 
Wow se der ja! Over halvveis ;) tiden går fort når man går gravid også :) plutselig er man nærme fødsel og får se lille nurket sitt.

Masse lykke til! Masse å glede deg til og få den æren å bli mamma er sååååå herlig! Beste følelsen i hele verden ❤️
Tusen takk! Jeg gleder meg, og prøver samtidig å glede meg over tiden som gravid, det er veldig stas:)
 
Tusen takk! Jeg gleder meg, og prøver samtidig å glede meg over tiden som gravid, det er veldig stas:)
Det er faktisk en av mine mest fantastiske tid er å få lov til å bære et liv, det er en ære! Og ikke minst når de kommer til verden og få lov til å være mamma ❤️
 
Herlig lesing ♡♡
 
Back
Topp