Lillas IVF-dagbok

Da har jeg blitt 100% sykmeldt. Den rare formen kom av for mye BT-medisin, og var bivirkninger av det. Så nå er det mindre medisin og rolige aktiviteter som gjelder. Blir mye strikking fremover!
 
God bedring ❤
 
God bedring! ♥
 
God bedring!:D
 
Bra du blir tatt godt vare på! God bedring ❤❤
 
Da fant jeg jo dagboka de :) hihi..

Hvordan går det med deg om dagen? Og datteren din?
Det gjorde du:)

Med meg går det bra! Er veldig lykkelig gravid. Blir glad inni meg hver morgen når jeg våkner og kjenner bevegelser i magen❤️ Formen er ikke så aller verst. Blir fort sliten, men er ikke kvalm lengre og blodtrykket er stabilt:)
 
Last edited:
Hvordan går det med deg Lilla?❤️ håper alt er bra, stakk bare innom for å ønske deg en god jul❤️
Hei Carros! Så hyggelig at du tenkte på meg:-) Her er alt bra. Snart 36 uker på vei, og formen er ikke så aller verst, selv om det begynner å bli tungt. Håper alt er bra hos deg, og at du får ei fin jul med den lille familien din❤️
 
Hei Carros! Så hyggelig at du tenkte på meg:-) Her er alt bra. Snart 36 uker på vei, og formen er ikke så aller verst, selv om det begynner å bli tungt. Håper alt er bra hos deg, og at du får ei fin jul med den lille familien din❤️
Snart er det din tur nå❤️

Vi nyter dagene som en familie på tre, det er enda bedre enn vi turde håpe på❤️
 
Lykke til med siste innspurt, og riktig god jul til deg og dine, Lilla ♡ Ikke lenge igjen nå :D
 
37+4:

Nå er fødebagen pakket, og jeg er klar for å hilse på lillesøster.:-)

Blodtrykket har steget de siste ukene, så nå går jeg på to typer medisiner og sliter med hodepine som bivirkning. Skal snart til gynekologen for å se at lille har det bra i magen, og til kontroll på KK på fredag. På fredag skal jeg spørre om de ikke kan vurdere å sette meg i gang, om ikke hodepinen plutselig forsvinner.
 
Oj så spennende!!! Håper hodepinen forsvinner på magisk vis. :)
 
Back
Topp