Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Ååå, jeg er så spent på neste test :D heia spiren <3
Jeg er og speeeent :D

Haha! Dere er herlige da ♡♡

Ikke noe betydelig sterkere. Kanskje heller svakere. Men altså.. ingen panikk! Skal doble seg i løpet av 2-3 dager, og det er bare gått 1 døgn. Nå er jeg tom for denne typen tester dessverre. Har bare one step igjen. Neste minepæl er å få noe strek på onestep, og positiv digital. :p
(Har dog bare 4 one step og 1 digital).

28bdede9316adbd6fb6aa533ba4cee54

Det er jo strek der. Det er det som teller. Jeg ER gravid! Og.. ingen tegn til blødning enda heller. Til tross for at ikm vanligvis ville vært i går.

Teller nok også at tempen er høy! :D

Ikke noe betydelig sterkere. Kanskje heller svakere. Men altså.. ingen panikk! Skal doble seg i løpet av 2-3 dager, og det er bare gått 1 døgn. Nå er jeg tom for denne typen tester dessverre. Har bare one step igjen. Neste minepæl er å få noe strek på onestep, og positiv digital. :p

Det er jo strek der. Det er det som teller. Jeg ER gravid! Og.. ingen tegn til blødning enda heller. Til tross for at ikm vanligvis ville vært i går.
Ser strek på denne også!
Hurra for spiren! :-D ♡

Hurraaaa!

Hurra!!! :D HPV vaksinen fekker du etter svangerskapet da:)

Definitivt en strek der ❤

Nå sier jeg gratulerer jeg :)

Gratulerer såååå mye, kjære du!! ☺️❤️ Sinnsykt fortjent ❤️ Håper du fortsetter å skrive litt her inne da :)

Back
Topp