Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, jeg er så spent på neste testheia spiren <3
Jeg er og speeeent![]()
Gravid er du jaHurra
![]()
Ser strek på denne også!Haha! Dere er herlige da ♡♡
Ikke noe betydelig sterkere. Kanskje heller svakere. Men altså.. ingen panikk! Skal doble seg i løpet av 2-3 dager, og det er bare gått 1 døgn. Nå er jeg tom for denne typen tester dessverre. Har bare one step igjen. Neste minepæl er å få noe strek på onestep, og positiv digital.
(Har dog bare 4 one step og 1 digital).
![]()
Det er jo strek der. Det er det som teller. Jeg ER gravid! Og.. ingen tegn til blødning enda heller. Til tross for at ikm vanligvis ville vært i går.
Ser strek på denne også!
Hurra for spiren! :-D ♡
Hurraaaa!
Hurra!!!HPV vaksinen fekker du etter svangerskapet da
![]()
Nå sier jeg gratulerer jegHaha! Dere er herlige da ♡♡
Ikke noe betydelig sterkere. Kanskje heller svakere. Men altså.. ingen panikk! Skal doble seg i løpet av 2-3 dager, og det er bare gått 1 døgn. Nå er jeg tom for denne typen tester dessverre. Har bare one step igjen. Neste minepæl er å få noe strek på onestep, og positiv digital.
(Har dog bare 4 one step og 1 digital).
![]()
Det er jo strek der. Det er det som teller. Jeg ER gravid! Og.. ingen tegn til blødning enda heller. Til tross for at ikm vanligvis ville vært i går.
Jaa..! ♡Definitivt en strek der ❤
Nå sier jeg gratulerer jeg❤
Takk for det ♡ Fortsetter å skrive da, men mulig jeg flytter dagboken etterhvertGratulerer såååå mye, kjære du!!Sinnsykt fortjent
Håper du fortsetter å skrive litt her inne da
![]()
Ååå, går det an å gjøre?Jaa..! ♡
Takk ♡
Takk for det ♡ Fortsetter å skrive da, men mulig jeg flytter dagboken etterhvert![]()
Ååå, går det an å gjøre?Så lurt!
Ulempen med å teste tidlig, er at det er en EVIGHET til mål.
![]()