Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Er det sant?!!?! HERREJEMENI!!! Åh, så fantastisk, Lillafrosk!! :D :D HURRA!!!!! :happy093

Ja, fy søren!!!! :D :D Syntes du kan henge litt på juli også altså :D

Blir nok det. Menstermin blir vel 31. Juli :p (men ELtermin 4. Aug.) Og med første som prematur... :p Men venter med å hoppe inn der før positiv digital i alle fall :)

Gratulerer så veldig mye med to streker! Håper det holder hele veien ut!

Wohooo!!!! Gratulerer!!! Dette er bare så fortjent!! Slapp av og nyt svangerskapet nå:D

Takk ♡
Merker jeg slapper litt mer av. Ikm er i alle fall passert, og positiv digital betyr jo sunn stigning! (Fikk jo negativ på lørdag). Så.. dette er godt!

Gratulerer så mye :)

Takk ♡
Merker jeg slapper litt mer av. Ikm er i alle fall passert, og positiv digital betyr jo sunn stigning! (Fikk jo negativ på lørdag). Så.. dette er godt!
Ikm passert i seg selv er jo kjempe positivt! Og å gå fra negativ på lørdag til positiv idag er jo helt supert! :D da går det i riktig retning! :)

Hurra!! Den ser jo til og med jeg :D ;) Gratulerer så masse! ❤️
Gratulerer så uendelig masse! Der har du det sort på grått! ❤❤❤ Dette er så velfortjent! Klem til deg! :)
Gratulerer så mye :)
Åhhh... Gratulerer kjære deg <3 Sender en klem
:eek: :eek: :D :D :D :D
GRATULERER!!! Dette var virkelig på tide og veldig fortjent!
Hipp hipp hurra!! ❤❤❤
Ikm passert i seg selv er jo kjempe positivt! Og å gå fra negativ på lørdag til positiv idag er jo helt supert! :D da går det i riktig retning! :)

Tusen takk alle sammen ♡♡ Veldig fornøyd ♡♡

Helt fantastisk dette her! Jeg blir helt rørt ❤️ Krysser fingrene for terminspire, dette SKAL gå bra!

Åååh, oooo herlige glede!!

Back
Topp