Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant.. Men men, snart er du i mål![]()
Gratulerer så mye!! ❤
Det går fortere enn du aner!Ulempen med å teste tidlig, er at det er en EVIGHET til mål.
![]()
Det går fortere enn du aner!Tenk at du endelig kan begynne å telle ned da! Fantastisk
![]()
Takk ♡Åherregud!! Har hatt en lang BV-pause! Gratulerer![]()
Ja, jeg skjønner bekymringen din, men da du hadde kjemisk fikk du jo som du sier streker etter at du hadde begynt å blø, så dette er jo veldig lovende! Krysser aaalt jeg har for deg nå altså!Jaa ♡ Det er bare nå i starten det går så sakte.. Er så redd for å miste. Kjenner på hvert eneste lite stikk i magen, og gruer meg til å gå på do i frykt for å se blod.
Tror jeg klarer roe meg bedre når testene blir sterkere, eller kjemiskgrensa er over eller noe. Jeg føler ikke jeg har noe spesiell grunn til å være SÅ bekymret. Jeg mener.. da jeg hadde kjemisk var det blod og svaaaaake tester samtidig. På 16 dpo. Og de var svakere enn det jeg har nå. ><
Disse er jo synlige!

Ja, jeg skjønner bekymringen din, men da du hadde kjemisk fikk du jo som du sier streker etter at du hadde begynt å blø, så dette er jo veldig lovende! Krysser aaalt jeg har for deg nå altså!Har vært innom her med jevne mellomrom og heiet på deg i det stille, har ikke alltid lagt igjen spor
men nå; HEIA HEIA!
![]()
Ja, men tenk for en fantastisk reise du har fremfor deg nå!!Ulempen med å teste tidlig, er at det er en EVIGHET til mål.
![]()
Ja, men tenk for en fantastisk reise du har fremfor deg nå!!Og alle delmål du skal få oppleve på veien. Så er premien når du kommer frem den beste i verden
Jeg husker det nesten som i går når vi tempet, testet og så på streker i samme ikm-grupper, og nå ligger min premie og snorker ved siden av megPlutselig er du også der!
![]()
![]()
Hipp hurra, og endelig!! Hvor mange dpo? Måtte spira sitte helt til august!! ❤❤❤❤Wii. Positiv one step! Fikk det ikke med på bilder, men.. Den var positiv![]()
Hipp hurra, og endelig!! Hvor mange dpo? Måtte spira sitte helt til august!! ❤❤❤❤
Jammeeeeen... Ikke bildeee?? Åååh!! Er så glad på dine vegne :-D
Takk ♡♡Ååå, jeg er så glad på dine vegne! Dette er så sykt fortjent![]()

Gratulerer så mye, endelig to streker!!!!![]()
Ja ulempen med å teste tidligmen sååå verdt det!! Gratulerer
![]()