Ja, vi får jo energi av forskjellige ting Jeg er veldig ekstrovert og sosial, så går litt på veggen av å være ‘ute av stand’ til å gjøre noe som helst Ble en lunsj med mannen i byn i dag etter 3D UL, så det var stas da Og selv om jeg helst bare føler for å ligge å se på serier og sove for tiden, føler jeg meg mitt bedre av å ha en lang tlfsamtale med en god venninne, møte noen en liten stund elKan hende det hadde hjulpet litt! Pleier å dra bort til mamma eller brodern en tur, dersom jeg har overskudd. Men noen av dagene er jeg så utslitt at jeg ikke greier.. rett og slett.
Skulle prøvd å funnet på noe en eller annen dag med venner også, men.. jeg er ikke så sosial til vanlig. Introvert, så jeg trenger mye egentid. Er litt ekstra sliten akkurat nå når ungene er her; enda de bare har vært her siden mandag (og overnattet hos besteforeldre i natt!).. Så.. skal likevel bli godt å sende dem over til eksen i morgen igjen... >< Litt slemt? Tsk.. Litt..men.. Jeg produserer menneske, så jeg synes jeg må få lov til å hente meg inn når det trengs
Skjønner deg godt mtp barna- føler ikke jeg helt strekker til for tiden så er glad sommerferien er over og at de er tilbake i bh/sfo etc Med renoveringen i 1.etg så ble jo den delen vi bruker mest av huset borte, så merker at det er trangere Men det blir verdt det når alt er klart!
Håper du får en god natts søvn kjære deg! Jeg er iaf klar for litt søvn nå