I teorien, joda. Men tipper jeg går til uke 37-38 i alle fall. Kanskje lenger denne gang
(hvem vet).
Går tregt og kjapt på samme tid. Synes alt går tregt, men er jo likevel 30 uker, så.. heldigvis ikke lenge igjen sånn sett
Når det er midlertidig, så greier man seg heldigvis med ganske lite
Må være godt å få det gjort uansett.
Ser masse serier for tiden. Prøver å gjøre enkelte småting innimellom for å føle jeg gjør NOE.
Vi stod opp 13.30 her i dag. Med vi, mener jeg; ja, ungene også.
Minste våknet ca gjennom hele natten. Jeg la meg før ett, men måtte legge minste senest klokken 1.30 ish.
Hun kom vel inn til meg sikkert i tretiden.
Gubben stod opp i fem tiden, da måtte jeg INNMARI tisse.
Minste våknet 6.30, og var egentlig litt ferdig å sove da. Så litt på nettbrettet, slumret litt, sovnet bittelitt, våknet igjen, ordnet frokost til henne, hun måtte selvsagt si noe til meg hvert 5 minutt...
Endte med at vi la oss igjen før ni i alle fall. Storesøsteren stod opp, minste gikk ned en tur, kom opp igjen, med nettbrettet sitt. Storesøsteren kom opp.. så sovnet vi visst litt alle sammen, for når jeg våkna igjen, så sov minste. Eldste gikk ned. Kom opp. Og bare 'eh.. klokka er over halv to...'.
I tillegg blir telefonnr mitt brukt til spoofing, så jeg får masse oppringinger om dagen.
Veldig plagsomt på morran.