mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ja, beste er jo selvsagt om hun får vært der en stund til, men om noe skulle skje, så er det forholdsvis trygt å føde! To uker til, så stopper de ikke fødsel heller, så..!
Mannen har dessverre ikke tid. Jeg har bare innsett det at hvis det skal bli gjort, så må jeg gjøre det. Gjelder veldig mye av det som skal gjøres inni huset. Han kjøper inn ting også.. stopper det. Han sliter seg ut på arbeid, også blir det avkobling hjemme; så prosjekter er det jeg som må ta Jeg holdt på å gå gal for noen år siden, når han absolutt skulle kjøpe inn et system til tvbenk.. også ble det bare stående i måneder. Flatpakket. I kjøkkenet...... Endte med at jeg og ei venninne monterte opp alle delene, også kom hun og brodern (de ble sammen et år etterpå ) og veggmonterte det som skulle opp. For gubben greier visst å ignorere sånt som ligger i øyekroken, men jeg blir jo stressa
Men skal få stepappa til å hjelpe meg. Nå må han bare komme sette opp loftsluka først. For vi ble enige om at jeg skulle kjøpe luka, så skulle stepappa ta med seg en kompis og montere den.
Jeg skal begynne rive den gangen som skal omgjøres til soverom, også håper jeg på hjelp til å utføre resten. Første steg nå, er å bære ut en sjenk av noe slag, som står i kottet til eldste. Jeg planlegger rive det kottet også, for å gi henne bedre plass på rommet, men første prioritet er å få mellomste inn på andre siden av døra, sånn at jeg får ettåringen ut av mitt rom.
Bra du får hjelp av resten av familien, for er jo mye å stå med alene for deg
Blir jo en del for deg som må gjøres.
Ja, tenk det, om kun 2 uker, så stopper de ikke fødselen om den setter igang