mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
God bedring, søta Kjipt å være syk, og iallefall når man er gravid:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring, søta Kjipt å være syk, og iallefall når man er gravid:-/
Takk; ja, har vært så mye og. Covid i desember, omgangssyke i januar, influensa i februar (?).. bare mars og april vi har vært relativt friske, så på igjen med hva enn dette er
Ja, føles ut som man får alt som er av basselusker, hvertfall vært sånn hos oss det siste året Fra både barnehage, barneskole og u-skolen Håper dere holder dere friske framover
Hehe, er nok en del basselusker på de håndtakene, ja Men altså, de må jo bygge seg opp et immunforsvar! Får helt klart mest smitte med hjem fra bhgen... Men så håper jeg E er litt bedre rustet for bhgestart i oktoberHer har jeg bare éi på skole; og hun blir syk sist, eller ikke syk i det hele tatt.. så er ikke hun som drar det med seg. Tror det er minste som spiser på handlevognene som er største synderen
Og gubben som drar med seg ting fra jobb kanskje.
Ja, hjelpes, og det nytter ikke be henne IKKE spise på dem heller..Hehe, er nok en del basselusker på de håndtakene, ja Men altså, de må jo bygge seg opp et immunforsvar! Får helt klart mest smitte med hjem fra bhgen... Men så håper jeg E er litt bedre rustet for bhgestart i oktober
Ja, hjelpes, og det nytter ikke be henne IKKE spise på dem heller..
Dere har vel hatt litt sykdommer nå, så får da inderlig håpe det begynner bli nok!!
Haha, går dårlig det ass E krøller ørene sammen, og stapper de godt inn- han nekter plent å høre om dagen
Ja, det har gått i ett med sykdommer siden tidlig høst, så satser på vi er over det verste nå
Er bare ekstra gøy når man får nei, så
Frøkna her har blant annet lagt sin elsk på kaffe. Ikke fordi det er så godt, men fordi da får hun jo oppmerksomhet, når hun stjeler kaffekopper...In deed
Samme her, men går på alt av kopper og glass. Han snatcher aaaalt, og er kjappe og, dessa småFrøkna her har blant annet lagt sin elsk på kaffe. Ikke fordi det er så godt, men fordi da får hun jo oppmerksomhet, når hun stjeler kaffekopper...
Samme her, men går på alt av kopper og glass. Han snatcher aaaalt, og er kjappe og, dessa små
Haha, de er det!! Jeg tar vekk mesteparten av ting fra bord osv, men hun er kjapp til å klatre også.. fikk seg et kakk i haka før i dag etter en runde klatring.
Jaaa, de er overalt før en rekker å snu seg rundt. Og den klatringen tar livet av meg Jeg er ikke noe glad i når de slår seg, føler meg som verdens verste mamma, men er jo ikke til å unngå heller
Haha.. gubben går med hjertet i halsen hele tiden, og jeg bare.. "meh, får bare bli litt knall og fall" Går ikke an å redde henne fra alt av fall uansett. Hun klatrer så fort overalt uansett, så nytter ikke å plukke henne ned ><
Haha, mannen min er som deg, og jeg er som din mann ja, du har jo helt rett, går ikke ann å skåne de for alt, for de er like fort oppe igjen som en plukker de ned
Begynner å nærme seg nå, søta
Håper formen din er bedre idag?
Er bedre i dag enn i går. Enda litt slapp, men ikke sånn sykelig slapp og sliten.