LILLA LAG Slankekrigen


Ingenting å beklage;) Du har jo en travel hverdag, så da forstår jeg godt at tiden ikke strekker til..
Jeg går jo hjemme med minstejenta, så har litt mer tid kanskje:) men de dagene jeg har alle 3 barna hjemme blir det lite tid til bv gitt:p Men prøver likevel å stå opp ekstra tidlig så jeg hvertfall får trent...sjelden jeg orker trene etter de er iseng..;)

Er ikke lenge til jeg skal ut i jobb, blir nok andre tider her i hus og da..
Så bra du har fått ny gnist! hærlig::) Vurderer selv å bli medlem på vektklubb igjen...siden det fortsatt går så sakte ned må det jo være noe jeg gjør galt...så da vil jeg hvertfall ha litt mer kontroll på det..

Ønsker deg en fortsatt fin dag:)
 
En oversikt over treninga denne uka:

Mandag: Treningsfri
Tirsdag:Level 2. 30 day shred:24minutter+Level 2. Killer buns,thighs:35min
Onsdag: Level 3. 30 day shred:24minutter+shred with weights:24min+trimsykkel:30min
Torsdag:: Level 3. 30 day shred:24minutter+six week,six pack:30min

Plan resten av uka:
Fredag: Level 3.30 day shred:24min+Ripped in 30:25min
Lørdag:Level 3.30 day shred:24min+Trimsykkel:45min
Søndag:Level 3.30 day shred:24min+Trimsykkel:30min
 
Da er det jammenmeg blitt fredag igjen!! gurimalla så fort disse ukene går!
Ingen forandring på vekta denne uka...faktisk 100gram opp...Så lei av at det går sååå saaaaakte!!! For motivasjonen sin del trenger jeg en nedgang nå snart!
Gjør hvertfall så godt jeg kan...
Planen for helga er lite/ingen utskeielser og masse trening..Skal ha nedgang mandag nemlig::)
 
Ja, fredag... Er helt utslitt etter uka! Jeg skulle egentlig jobbe i morgen, men fikk en fin telefon i går kveld der jeg fikk valget mellom å jobbe på en annen butikk eller ta meg fri, valget var da enkelt siden jeg har eksamensuke fra mandag. Har mye å øve på.
Så i morgen har jeg meldt meg på corebar klokka 14 siden det ikke ble noe av på tirsdag. Søndag er det frisk puls (aerobic), mandag spinning, tirsdag corebar og så vurderer jeg zumba på onsdag og egentrening torsdag. Så blir det kjærestehelg i Oslo etter det.
 
Ja så var det fredag igjen. Ukene flyr, og vi er halveis i slankekrigen. Har gått utrolig fort.
 Slik har treningen sett ut denne uken:

Mandag: 75 min sykkel + 20 minutt gåtur med hundene.
Tirsdag: 60 min sykkel + 30 minutt gåtur med hundene.
Onsdag: 30 minutt gåtur med hundene.
Torsdag: 75 minutt sykkel.
Fredag: 60 minutt sykkel + 30 minutt gåtur med hundene.

Kostholdet går det veldig greit med. Har fått helt dilla på appelsiner om dagen, og spiser gjerne 2-3 stk hver dag. De er så gode på denne tiden :)

I morgen skal jeg i bassenget med lillegutt, samt at det blir vel en times tid på sykkeln på kvelden.

Ønsker dere alle sammen ei god helg :)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Da er det jammenmeg blitt fredag igjen!! gurimalla så fort disse ukene går!
Ingen forandring på vekta denne uka...faktisk 100gram opp...Så lei av at det går sååå saaaaakte!!! For motivasjonen sin del trenger jeg en nedgang nå snart!
Gjør hvertfall så godt jeg kan...
Planen for helga er lite/ingen utskeielser og masse trening..Skal ha nedgang mandag nemlig::)


Ukene går heldigvis veldig fort. Det er bra for meg som venter på assistert befruktning. :) Men det er jo enda noen dager til mandag da, så vekta du kan jo forandres til mandag. Du har jo gått ned litt hver uke, det er jo i riktig retning. Syns du er flink jeg:)
 


Rødtoppen Hissig skrev:
Ja, fredag... Er helt utslitt etter uka! Jeg skulle egentlig jobbe i morgen, men fikk en fin telefon i går kveld der jeg fikk valget mellom å jobbe på en annen butikk eller ta meg fri, valget var da enkelt siden jeg har eksamensuke fra mandag. Har mye å øve på.
Så i morgen har jeg meldt meg på corebar klokka 14 siden det ikke ble noe av på tirsdag. Søndag er det frisk puls (aerobic), mandag spinning, tirsdag corebar og så vurderer jeg zumba på onsdag og egentrening torsdag. Så blir det kjærestehelg i Oslo etter det.


Kjærestehelg i oslo høres ikke dumt ut etter en aktiv uke. 
 


ranveigl skrev:
Ja så var det fredag igjen. Ukene flyr, og vi er halveis i slankekrigen. Har gått utrolig fort.
 Slik har treningen sett ut denne uken:

Mandag: 75 min sykkel + 20 minutt gåtur med hundene.
Tirsdag: 60 min sykkel + 30 minutt gåtur med hundene.
Onsdag: 30 minutt gåtur med hundene.
Torsdag: 75 minutt sykkel.
Fredag: 60 minutt sykkel + 30 minutt gåtur med hundene.

Kostholdet går det veldig greit med. Har fått helt dilla på appelsiner om dagen, og spiser gjerne 2-3 stk hver dag. De er så gode på denne tiden :)

I morgen skal jeg i bassenget med lillegutt, samt at det blir vel en times tid på sykkeln på kvelden.

Ønsker dere alle sammen ei god helg :)

Så flink du er. Har også litt dilla på appelsiner:) I dag har jeg laget meg appelsin og gulrotjuice. Det er helt nydelig Det burde du prøve. Hvis du har juicemaskin da vel og merke.

 
Det har gått ganske bra denne uken. Har trent alle dager utenom torsdag. For da var jeg på reise hele dagen. I går var jeg med ei venninne på treningssenteret der hun bor. oppvarmin:10min jogging på mølla. Styrketrening hele kroppen(20min) og 30 min intervalltrening på mølla. Det var en hærlig treningsøkt. Fikk nesten litt lyst å melde meg inn på treningssenter. 
 
Jeg vr på corebar i går, og det var fantastisk. Er så støl i dag, merkes godt. Er så fantastisk at med full pake iløpet av en liten time. Anbefaler corebar til alle  Men det var tungt og jeg merket at det var lenge siden sist. Nå er det full avslapping fram til aerobicen i kveld.
 
Da har jeg vært på friskpuls også. Har nettopp kost meg med ei skål fruktsalat.
Jeg ga alt både i dag og i går. I dag BRANT det i baksiden av lårene og i rompa fra 3.sang... Det var grusomt da det sto på, men godt etterpå. 
I morgen skal jeg enten på spinn eller bodybalance. Bodybalance har jeg ikke prøvd før, så er spent på hvordan det er. Har ei venninne som ALLTID er på bodybalance og elsker det. Hvis jeg ikke prøver det i morgen, prøver jeg det en annen gang.

Hvordan har det gått hos dere i helga?
 
Beklager ingen innlegg fra meg de siste dagene.. Har vært på besøk nordfra og ikke hatt så mye netttilgang..  Har heller ikke helt kunnet følge opplegget mitt med mat, men har gjort så godt jeg har kunnet.. Selvsagt blir det alltid litt ekstra når man er på besøk men... Har ikke veid meg enda i dag, skal opp litt senere og strippender så får vi se hva dommen blir.. Har nettopp hatt mensen så kan godt være det er litt opp pga væske i kroppen.... Ellers har jeg planer om å endelig komme igang med treninga, nå er det under 4 mnd til sykkelrittet så nå må jeg få fingeren ut skal jeg ha sjans til å klare det!!!!!

Spent på å se alles resultat denne uka, håper ikke flere detter av lasset!!!
 
Ikke store forandringene her, men i alle fall -100gram. Har mensen så er ikke overrasket. Men har i alle fall vært flink denne uken.
 
Det ble minus 1,2 kg og minus 1,5% ned.. Veldig fornøyd med det etter to seeeeeige uker....
 
Det er jo kjempebra Pearl!! En kilo i uka er bra.
Ser at MaiSeptAugSkatt også hadde fin nedgang - og lykkelulla fikk også nedgang 
Nedgang er nedgang og nedgang er bra! 
Da jeg veide meg på fredag viste vekta 700g mindre enn i dag Var skikkelig frustrert, men så fikk jeg mensen i formiddag - 4 dager før tia, så det var nok det som var grunnen.
 
Så kjekt å se det har vært litt aktivitet her inne igjen:) Synes det er veldig spennende å lese om hvordan det har gått med dere:) Alle har nedgang denne uka også. knallbra!!!

Uka som har gått har vært ei bra slankeuke...Men ble så deppa på fredagen siden vekta viste oppgang...jeg trente mye forrige uke!! Og spiste supersunnt!! Så ble så skuffa og lei...
Og bestemte meg egentlig for å trekke meg..Men jeg er jo her fortsatt da...Lurer på hvor mange ganger jeg har tenkt den tanken om å trekke meg egentlig...hehe....HATER å veie meg mandager! hehe..klageklage;) Men nå gikk det jo utrolignok bra!!=)
Humøret steg hvertfall litt da jeg gikk på vekta og fikk en nedgang på 500gram...ikke så mye for mange,,,men for meg er det mye..:) Så nå håper jeg at det fortsetter litt slik fremover:)

Lykkelulla: du skreiv at mye kan forandre seg til mandag...jammen gjorde det det denne gang. Kjempeglad for det!! Hadde jeg ikke trodd!!
Du har vært kjempeflink denne uka med trening. Selv om vekta ikke gikk ned såå masse så veit du hvertfall med degselv at du har vært flink!!! Og vekta kan jo ikke rase ned hver uke heller:)

Rødtoppen hissig:
Hva er corebar?? hehe...Jeg har ikke peiling...men så har jeg ikke hatt foten min innom noe trenings-senter siden jeg bodde i oslo..og det er jo 8år siden...hehe...Her jeg bor nå er det for langt til nærmeste trenings-senter til at jeg kan benytte meg av det...veeeldig dumt!!
Bra du likte det så bra da..Da er det jo bare å prøve igjen;)
Du har vært kjempekjempeflink denne uka!!:)
Mensen ødelegger desverre veldig ofte for vekta...får ikke gjort så mye med det heller..Men du har hvertfall ikke gått opp!!:) Neste uke kommer nok nedgangen skal du se!! Men synes du skal være fornøyd med 300 gram ned siden du har mensen:) ned er ned!!;)

Pearl:
Kjempebra gjort å vært bortreist og ikke spist helt etter planen men likevel har du fått til en så BRA nedgang!!! skikkelig bra gjort altså!!! gratulerer med flott nedgang!!!=)
Hva er det du planlegger å trene fremover?



 
Flott nedgang på dere jenter, spesielt Pearl og MaiSeptAugSkatt :)

Jeg merker at kiloene sitter bedre på nå enn tidligere, må jobbe mye mer for å bli kvitt dem. Har virkelig stått på denne uka, sykla hartd hver dag, og vært veldig streng med kosten. Ble litt skuffa da vekta viste bare ned 200 gram. Men vet jo at det er mot slutten det er tyngst. Håper ihvertfall på 4 kg til innen slankekrigens slutt, men må nok bli enda strengere med kosten tror jeg.

Hvilke treningsplaner har dere for uka? Idag har jeg tatt meg fri, kjenner at jeg trenger det, kroppen er utslitt. Har også spist litt ekstra i dag, føler at jeg trenger det. Håper ikke det straffer seg neste mandag ;)

Ønsker alle en flott uke! :)
 

500gram er ikke noe å skryte sånn av siden det er mange som går ned både 1 og 2kg i uka...men jeg er likevel kjempefornøyd..har jo gått sååå sakte...så jeg blir overlykkelig om jeg klarer 500gram til neste veiing og!=)

Du har jo vært kjempeflink du og ranveig! har jo lagt merke til den fantastiske nedgangen din...tror du kommer til å nå langt:) Men det kan jo ikke gå like fort hver uke...og du har jo allerede lav vekt..så de siste kiloene er nok litt vanskeligere og få bort...Du får bare fortsette som du gjør:)
 
Synes du har vært veldig flink som har holdt ut, med tanke på at du til tider har vært lite motivert til å fortsette. :) Men du er jo fortsatt med, og det er kjempebra :)
 

MaiSeptAugSkatt skrev:

500gram er ikke noe å skryte sånn av siden det er mange som går ned både 1 og 2kg i uka...men jeg er likevel kjempefornøyd..har jo gått sååå sakte...så jeg blir overlykkelig om jeg klarer 500gram til neste veiing og!=)

Du har jo vært kjempeflink du og ranveig! har jo lagt merke til den fantastiske nedgangen din...tror du kommer til å nå langt:) Men det kan jo ikke gå like fort hver uke...og du har jo allerede lav vekt..så de siste kiloene er nok litt vanskeligere og få bort...Du får bare fortsette som du gjør:)


 
Back
Topp