Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå må det da skje noe hos deg snart!cd22 å fortsatt ikke el, har enda mye elslim, så nå må det skje noe snart![]()
Så kjedelig! Men så fint at du har en sjanse til.Går du på enkel dose eller?
Da håper jeg det klaffer for dere nå, og dersom det ikke gjør det er det jo veldig mange som lykkes med ivf.Jepp, får håpe alle gode ting er tre. Går på dobbel dose. Hvis jeg ikke blir gravid nå på 3. forsøk blir det henvisning til ivf.
Da håper jeg det klaffer for dere nå, og dersom det ikke gjør det er det jo veldig mange som lykkes med ivf.![]()
Spørs om jeg klarer å holde meg imåråNår begynner dere å teste??Mange som er i dpo-land??![]()

Klarte heller ikke dy meg idag 7dpo. Blenda hvit testJeg er 7 dpo i dag og klarte ikke å dy meg. Blenda test – men jeg visste jo egentlig det...
I kveld fikk jeg plutselig ekstremt vondt på venstre side. Det varte ca. 10 sekunder, og det var som knivstikk. Satt helt rolig i sofaen da det skjedde. Har i tillegg hatt murringer i hele dag, og er litt oppblåst, så det kan jo være luftsmerter også. Jeg lovet meg selv etter forrige pp å ikke bli en symptomjeger, men jeg klarer ikke å la være!![]()
8 dpo og også blenda hvit test..Klarte heller ikke dy meg idag 7dpo. Blenda hvit test![]()