Letrozol/Femar??

Vel, jeg begynte å spotte og gjorde dette i 3 dager. Den fjerde dagen fikk jeg ordentlig blødning, og dette regnet vi da som cd1. Jeg begynte da på pillene cd3, og mens forsvant cd4. Jeg var på ul cd11, og fikk el cd12. I dag, 14 dpo fikk jeg mens igjen.

I fjor hadde jeg mens to ganger, så fra en syklus på ca. 180 dager kom den seg nå ned til en vanlig periode. I dag der i mot blør jeg veldig mye fra starten. Tydelig at kroppen er i "gang". Godt mulig cd1 var første dag med spotting, da det var veldig lite blod hele den mens-perioden, men siden jeg har hatt mens så sjeldent husket jeg ikke om jeg vanligvis spottet eller ei. :)

Er dette din første pp med letrozol eller? Jeg så du skreiv lenger opp om litt blod teltes som mens. Jeg fikk tydelig beskjed om at spotting ikke regnes som mens, og at letrozoltabletten skulle tas fra dag 3 etter ordentlig blødning (sånn at du må ha bind eller tampong). :)
Er det vanlig å blø etter sameie etter å ha tatt letrozol?
Jeg er 40 år og første gangs behandling, har regelmessig, punktlig syklus. Aldri opplevd før. Blødd 2 dager.

Man er ikke lovet at alt går perfekt. Jeg tok letrozol. Tok ultralyd. Alt bra. Men på dag 19 kommer mensen (mellom blødning)

Om jeg ikke blir gravid nå, så begynner jeg på Letrozol neste uke. Har ingen erfaring eller vet ikke så mye om det. Så er veldig spent på om jeg blir fort gravid når jeg begynner på det :)

Back
Topp