Letrozol/Femar??

Hvordan var dagens test? :)
ImageUploadedByBV Forum1463950782.893326.jpg
nederste idag øverste igår. Så el var nokk igår og egget slapp idag :p skal legge inn aksjer før dagen er omme åg :p for å være på den sikkre siden
 
Jeg fikk kjemisk første pp med letrozol nå. Fikk ikke tatt det denne pp, men skal ta det neste igjen :) CD14 i dag. Så forventer eggløsning snart :)
 
10 dpo CD26. Pleier ha syklus på 31 dager med el på cd15. Har idag begynt å små spotte å har en rendende følelse, akkuratt som jeg plutseli har fått mensen. Usikker på om det er mensen som plutseli kommer så mye for tili eller festeblødning
 
Last edited:
Jeg fikk kjemisk første pp med letrozol nå. Fikk ikke tatt det denne pp, men skal ta det neste igjen :) CD14 i dag. Så forventer eggløsning snart :)
Hvordan går det hos deg?:)
 
10 dpo CD26. Pleier ha syklus på 31 dager med el på cd15. Har idag begynt å små spotte å har en rendende følelse, akkuratt som jeg plutseli har fått mensen. Usikker på om det er mensen som plutseli kommer så mye for tili eller festeblødning

Så rart! krysser fingrene for at det er festeblødning du har :) har du menssmerter også?
 
Fikk nettopp vite at beste venninnen min er gravid uten å prøve noe serli, kun sluttet på p-pillene ikke jaktet etter el eller noe. Verden er så urettferdi! Her har vi prøvd i snart 2 år å ingen baby enda :(
 
Hvordan går det hos deg?:)
Fikk ikke starta denne på. Så venter fortsatt på eggløsning (cd19). Ny periode med letrozol neste pp ! :) Og med deg?
 
Fikk ikke starta denne på. Så venter fortsatt på eggløsning (cd19). Ny periode med letrozol neste pp ! :) Og med deg?
Cd18 å fortsatt ingen el her, hopper over denne uansett men vært greit å vite når den er her:)
Begynner på letrozol når tr dukker opp:)
 
Back
Topp