Letrozol/Femar??

Cd18 å fortsatt ingen el her, hopper over denne uansett men vært greit å vite når den er her:)
Begynner på letrozol når tr dukker opp:)
Da er vi ganske likt da. Cd 22 nå. Og vet ikke om eggløsning har vært eller ikke. Hadde litt eggløsningssmerter på lørdag, og hatt eggløsningsslim i en evighet. Har det fortsatt. Så jeg får følge med på tempen, og se hva som skjer. Vil starte med letrozol nå...
 
Vurderer å ikke teste etter el denne mnd å bare ha masse sex hele mnd heller :p men får se om jeg klarer å la vær å ikke vite :p
 
Sluttet å blø idag. Blødd siden mandag. Noen som har opplevd dette av dere? Pleier å blø i 7 dager, ut hele letrozol kuren. Er bare på dag 3 idag, tatt 1 tabelett idag bare
 
Jeg blør alltid kort. Bare 2 dager ca. Men alltid gjort det
 
Hei, jeg begynte på Letozol den 6 juni, og gikk på den i 5 dager. Når jeg ble ferdig med dette var jeg inn til gynokolog - på dag 11 av mens dag. Denne dagen hadde jeg et egg på ca 14,5 mm. Fikk beskjed om å ta eggløsningssprøyte på torsdag den 16.05 på formiddagen.

Jeg har fulgt dette, er det noen andre som har erfaring med eggløsningssprøyte?
 
Har endelig el etter sa i mai..klaffer det ikke nå blir det ny runde med letrozol hvis tr dukker opp:)
 
Har ikke testet etter el denne mnd, vi har prøvd å bare slappe av å kose oss rett og slett :) men reiner med el var på cd 15 som den alltid pleier. Så er vell ca 8dpo å har stikking i venstre eggstokk idag, håper det er ett g-tegn!! :p
 
Har ikke testet etter el denne mnd, vi har prøvd å bare slappe av å kose oss rett og slett :) men reiner med el var på cd 15 som den alltid pleier. Så er vell ca 8dpo å har stikking i venstre eggstokk idag, håper det er ett g-tegn!! :p
Det blir spennende:)
 
Har ikke testet etter el denne mnd, vi har prøvd å bare slappe av å kose oss rett og slett :) men reiner med el var på cd 15 som den alltid pleier. Så er vell ca 8dpo å har stikking i venstre eggstokk idag, håper det er ett g-tegn!! :p
Det blir spennende:)
 
ImageUploadedByBV Forum1467350794.449883.jpg
10 dpo ca
 
Første tbl med letrozol tatt i dag..dette blir pp3 med hormoner:)
Så da er det bare å vente tålmodig på el..
 
Jeg skal starte opp på Femar snart. Er på min blødningsdag 2 eller 3 nå.
Lurer på om dere ville tatt den første blødningsdag som rosafarget på papiret om kvelden?

Morgen etter blødde jeg mer og nå fossblør jeg.

Ville man egentlig regne som første dag med blødninger fra den man blør og bruker bind osv?
Hva med den rosafarget på papiret ved tørk ?

Skal ta to femar tabletter fra 5.blødningsdag og til 9.dag i flg gyn :)
 
Jeg skal starte opp på Femar snart. Er på min blødningsdag 2 eller 3 nå.
Lurer på om dere ville tatt den første blødningsdag som rosafarget på papiret om kvelden?

Morgen etter blødde jeg mer og nå fossblør jeg.

Ville man egentlig regne som første dag med blødninger fra den man blør og bruker bind osv?
Hva med den rosafarget på papiret ved tørk ?

Skal ta to femar tabletter fra 5.blødningsdag og til 9.dag i flg gyn :)
Jeg sendte mail til klinikken jeg går hos sist, jeg spottet litt torsdag og litt fredag før det tok seg opp sent fredag kveld og blødde ordentlig lørdag morgen/natt til lørdag, fikk da beskjed om å regne lørdag som første dag.
 
Jeg sendte mail til klinikken jeg går hos sist, jeg spottet litt torsdag og litt fredag før det tok seg opp sent fredag kveld og blødde ordentlig lørdag morgen/natt til lørdag, fikk da beskjed om å regne lørdag som første dag.
Takk for info. Da er det greit å vite at den første blødningsdag regnes fra den dagen du blør ordentlig, ikke spotting! :)
 
Back
Topp