Letrozol/Femar??

Var til ul nå etter første runde på Letrozol, cd11 i dag. Var 3(!) modne store follikler som potensielt går til eggløsning! Noen andre som har opplevd dette på Letrozol?

Var til ul nå etter første runde på Letrozol, cd11 i dag. Var 3(!) modne store follikler som potensielt går til eggløsning! Noen andre som har opplevd dette på Letrozol?

Det er jo kjempe bra :) du får begynne å teste etter el nå snart! jeg var ikke til ul denne perioden så vet ikke hvor mange follikler som er vanlig. Jeg tok bare blodprøve for å sjekke om jeg hadde hatt el og det hadde jeg. Gyn anbefalte å ha en pausemåned uten tablettene nå hvis TR kommer, da det visst var gode sjangser for å få eggløsning av seg selv også, men jeg er litt skeptisk til at min kropp klarer akkurat det :p

Det er jo kjempe bra :) du får begynne å teste etter el nå snart! jeg var ikke til ul denne perioden så vet ikke hvor mange follikler som er vanlig. Jeg tok bare blodprøve for å sjekke om jeg hadde hatt el og det hadde jeg. Gyn anbefalte å ha en pausemåned uten tablettene nå hvis TR kommer, da det visst var gode sjangser for å få eggløsning av seg selv også, men jeg er litt skeptisk til at min kropp klarer akkurat det :p
Det er vanlig med en som er dominant/stor nok, de mindre går til grunne. Men jeg hadde tre og måtte forberede meg på potensielt 3 eggløsninger de kommende dagene... Altså: kan vi gravid med tre;)

Fikk svak strek på A1 igår å tok denne nå nettopp
ImageUploadedByBV Forum1462425161.719283.jpg
men har akkuratt som mensensmerter så er så redd det ska være kjemisk :/

Denne ser jo svak positiv ut da? :) vet om mange som har menssmerter selv om de er gravide så det trenger jo ikke være noe negativt.
Tok denne idag morges. Like svak strek. Digital som jeg tok nå nettopp etter å holdt meg i 3 timer var negativ. Håper streken er sterkere imorgen! Begynt å håpe på januar baby nå :p
ImageUploadedByBV Forum1462542068.338940.jpg

Her er testen svakere enn noen gang, så løpet er nok kjørt denne pp :/ Er 13 dpo i dag. Vet ikke om streken synes på bilde heller :p

image.jpeg

Var å hentet ny pakke me letrozol. Sist var jeg på vitus apotek å fikk letrozol accord, nå var jeg på apotek1 å fikk letrozol orifarm. Noen som tar denne?

Var å hentet ny pakke me letrozol. Sist var jeg på vitus apotek å fikk letrozol accord, nå var jeg på apotek1 å fikk letrozol orifarm. Noen som tar denne?

Det er akkurat det samme, bare ulike merker ;)

Hvor lenge skal dere gå på letrozol?

Jeg går på det i 5 dager, og har brukt det nå i 6 sykluser siden november. Denne syklusen tar vi også sprøyter i tillegg.

Blir mulig siste syklus med letrozol og heller sprøyter videre ;) Venter på forsamtale til IVF

Jeg går på det i 5 dager, og har brukt det nå i 6 sykluser siden november. Denne syklusen tar vi også sprøyter i tillegg.

Blir mulig siste syklus med letrozol og heller sprøyter videre ;) Venter på forsamtale til IVF
Sprøyter? Hva skal de gjore? :)

Back
Topp