Så gøyHjelp! Jeg tror jeg er gravid!! Vis vedlegget 164261første runde med letrozol. Ettermiddagsurin 10dpo.. Var negativ i dag tidlig men tok ny nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyHjelp! Jeg tror jeg er gravid!! Vis vedlegget 164261første runde med letrozol. Ettermiddagsurin 10dpo.. Var negativ i dag tidlig men tok ny nå![]()
JaSå gøygratulere! Har du hatt negativ test helt til nå?
Da fins det enda håp for meg ogJanegativ med samme test strimmel i går 9 dpo og annen strimmel i dag tidlig
![]()
Fikk negativ digital nettopp da.. Men det var jo bare 15 min siden jeg tissa sist hahaDa fins det enda håp for meg og8 dpo men har bt sine strimler
Tatt test i dag??SpennendeFikk negativ digital nettopp da.. Men det var jo bare 15 min siden jeg tissa sist haha![]()
HTatt test i dag??Spennende![]()
Ja i dag er en skikkelig dritttdag. Så sitter å spiser smågodt på kontoret mens jeg depperNei går d ann
Skjønner du blir skuffa over den![]()
Ser jo strek på den øverste av di 2?HVis vedlegget 164363
Helt negativ i dag.. Så lå ha vært falsk positiv i går da.. Denna svei sikkelig kjente jeg![]()
Masse lykke til i morgen! Håper det er spiren som klorer seg fast du kjenner. Oppdater oss gjerne i morgen – det blir spennende å høre.7dpo i dag, å det nærmer seg første test
Den svis av i morgen tidlig
Kjenner bare litt murring og trykk der nede,men usikker om det har med noe spire å gjøre..blir spennende dager uansett![]()
Akk, det er så nervepirrende. Positiv 10 dpo, negativ 11 og 12 dpo. Blir spennende å se om det dukker opp en rosa stripe i morgen tidlig. Jeg krysser ALT jeg har.Tusn takkSkal gi en oppdatering i morgen uansett
Hvordan går det med dere??

Positiv 10, negativ frem til i dag og positiv 13 dpo igjen. Ganske forvirrendeTusn takkSkal gi en oppdatering i morgen uansett
Hvordan går det med dere??
Du får prøve igjen i kveld8 dpo og blenda test som forventet
Med lisja fikk jeg ultrasvak strek på testen på kvelden 8dpo, så spørs om det blir en test i kveld også![]()