Letrozol/Femar??

Tatt test i dag??Spennende:)
H
ImageUploadedByBV Forum1456908817.564909.jpg

Helt negativ i dag.. Så lå ha vært falsk positiv i går da.. Denna svei sikkelig kjente jeg:(

Nei går d ann:(

Skjønner du blir skuffa over den:(

9dpo å fortsatt negativ test :( hadde sterke mens smerter inatt så håpet veldig på positiv test idag. Føler alle som har blitt gravide har fått positiv test 8-9 dpo, så har vell gitt opp håpet denne pp'en. Når skal det bli vår tur :(

7dpo i dag, å det nærmer seg første test:)

Den svis av i morgen tidlig:D

Kjenner bare litt murring og trykk der nede,men usikker om det har med noe spire å gjøre..blir spennende dager uansett:)

7dpo i dag, å det nærmer seg første test:)

Den svis av i morgen tidlig:D

Kjenner bare litt murring og trykk der nede,men usikker om det har med noe spire å gjøre..blir spennende dager uansett:)
Masse lykke til i morgen! Håper det er spiren som klorer seg fast du kjenner. Oppdater oss gjerne i morgen – det blir spennende å høre. :)

Tusn takk:) Skal gi en oppdatering i morgen uansett;)

Hvordan går det med dere??

Akk, det er så nervepirrende. Positiv 10 dpo, negativ 11 og 12 dpo. Blir spennende å se om det dukker opp en rosa stripe i morgen tidlig. Jeg krysser ALT jeg har. :nailbiting:

Positiv 10, negativ frem til i dag og positiv 13 dpo igjen. Ganske forvirrende:p

8 dpo og blenda test som forventet:)
Med lisja fikk jeg ultrasvak strek på testen på kvelden 8dpo, så spørs om det blir en test i kveld også:D

8 dpo og blenda test som forventet:)
Med lisja fikk jeg ultrasvak strek på testen på kvelden 8dpo, så spørs om det blir en test i kveld også:D
Du får prøve igjen i kveld:) de testene jeg har fått "positive" denne gangen har vært på ettermiddag..

Blenda i kveld også, fortsatt tidlig:)

Tr kom i dag. Denne ppn tror jeg at jeg kun tar letrozol og skal prøve så godt jeg kan å unngå el tester og temping. Kanskje kroppen stresser ned litt.

Back
Topp