Letrozol/Femar??

cd22 å fortsatt ikke el, har enda mye elslim, så nå må det skje noe snart:)

Har mensmurringer idag, men har fått urinveisinfeksjon. Noe jeg ALDRI har hatt før så usikker på om det e derfor jeg har mensmurringer elle hva det er :/

Endelig positiv test i kveld:D
Fikk smiley på digital også men rakk ikke ta bilde før den sluknet!
Så får håpe dette er gullegget siden vi måtte vente til cd22:)
ImageUploadedByBV Forum1456428657.626307.jpg

Får man mye slim av letrozol? Hadde el på søndag så er på dpo4 men har masse slim :/ pleier ikke ha dette til vanlig

Når begynner dere å teste??Mange som er i dpo-land??:)

Er 9 dpo i mårra:-) testa i dag men som forventa negativ:-)

Blir spennende å følge med:)

Har dere symptomer??

Jeg er 7 dpo i dag og klarte ikke å dy meg. Blenda test – men jeg visste jo egentlig det...

I kveld fikk jeg plutselig ekstremt vondt på venstre side. Det varte ca. 10 sekunder, og det var som knivstikk. Satt helt rolig i sofaen da det skjedde. Har i tillegg hatt murringer i hele dag, og er litt oppblåst, så det kan jo være luftsmerter også. Jeg lovet meg selv etter forrige pp å ikke bli en symptomjeger, men jeg klarer ikke å la være! :hilarious::nailbiting:

Jeg er 7 dpo i dag og klarte ikke å dy meg. Blenda test – men jeg visste jo egentlig det...

I kveld fikk jeg plutselig ekstremt vondt på venstre side. Det varte ca. 10 sekunder, og det var som knivstikk. Satt helt rolig i sofaen da det skjedde. Har i tillegg hatt murringer i hele dag, og er litt oppblåst, så det kan jo være luftsmerter også. Jeg lovet meg selv etter forrige pp å ikke bli en symptomjeger, men jeg klarer ikke å la være! :hilarious::nailbiting:
Klarte heller ikke dy meg idag 7dpo. Blenda hvit test :p

2dpo å har skikkelig mensmurring i ettermiddag..om det er relatert til en graviditet er alt for tidlig å si:)

Vanskelig å si.. Skimter kanskje noe.. Men ikke sikker:)

N
ImageUploadedByBV Forum1456829772.272651.jpg
noen som temper? Vet dere om dette er trifasisk kurve??

Hjelp! Jeg tror jeg er gravid!!
ImageUploadedByBV Forum1456842601.316318.jpg
første runde med letrozol. Ettermiddagsurin 10dpo.. Var negativ i dag tidlig men tok ny nå:-)

Back
Topp