Oi den nærmer seg jo veldig! Happy humping!Cd11 og tok denne i kveld, nesten positiv eller??syns det var tidlig for å være meg, måtte bare ta en test fordi jeg har hatt "murringer" i eggstokkene i dag..Vis vedlegget 161936
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi den nærmer seg jo veldig! Happy humping!Cd11 og tok denne i kveld, nesten positiv eller??syns det var tidlig for å være meg, måtte bare ta en test fordi jeg har hatt "murringer" i eggstokkene i dag..Vis vedlegget 161936
Ja må gjøre det..tror uansett vi legger inn aksjer i dagDet var litt rart! Jeg synes den ser ganske positiv ut;/ ville kanskje prøvd en test til i ettermiddag
Ta en ny om 3-4 timer (digital), den henger nok rett bakCd11 og tok denne i kveld, nesten positiv eller??syns det var tidlig for å være meg, måtte bare ta en test fordi jeg har hatt "murringer" i eggstokkene i dag..Vis vedlegget 161936
Å så braDa er jeg ferdig på fertilitetsklinikken. Alt så bra ut og hadde en folikkel på 14 mm nå som han trodde vokste litt til før eggløsning mellom onsdag og søndag!![]()
Han sa også at jeg kunne fortsette med letrozol noen måneder og hvis det ikke hadde skjedd noe før sommeren kunne vi starte med insiminering til høsten!
Så glad for at det endelig er fremdrift![]()
Håper det selvÅ så bra
Jeg håper du får ett gullegg og snart er gravid med letrozol![]()
Da jeg gikk på femar fikk jeg ikke gradvis stigning, da gikk den fra svaaaak til supersterk bare på timerBegynte å el teste igår, fikk enn noe lunne sterk strek men ikke positiv. Idag er streken svakere enn den var igår. Skal den ikke bli sterkere for hver dag?![]()
Okei tester morgen og kveld. Her er testene fra igår og idagDa jeg gikk på femar fikk jeg ikke gradvis stigning, da gikk den fra svaaaak til supersterk bare på timer![]()
Skjønner meg ikke på disse el testene for tiden...mine er fortsatt veldig sterke men negativ digital..Okei tester morgen og kveld. Her er testene fra igår og idag Vis vedlegget 162133
Lykke tilVis vedlegget 162267blinkende smileyface på eltesten i dag!deilig at el ser ut til å komme nesten to uker før med letrozol
![]()
Jeg har ikke el så tidlig. Ikke før dag 18 som regelCd12 å enda ultra hvit el- test -.- hvordan har testene deres våre på cd12? Di var sterke på cd9 men blir bare lysere å lysere nå :/
Er på cd15 å fortsatt negativ eltester, de fra billigetester er veldig sterke men digital viser negativ..har før fått positiv test på cd18-20 med femar..så får vente tålmodig noen dager tilCd12 å enda ultra hvit el- test -.- hvordan har testene deres våre på cd12? Di var sterke på cd9 men blir bare lysere å lysere nå :/