Letrozol/Femar??

Syns strimlen ser positiv ut men..
ImageUploadedByBV Forum1455528210.345585.jpg

Det var litt rart! Jeg synes den ser ganske positiv ut;/ ville kanskje prøvd en test til i ettermiddag

Det var litt rart! Jeg synes den ser ganske positiv ut;/ ville kanskje prøvd en test til i ettermiddag
Ja må gjøre det..tror uansett vi legger inn aksjer i dag:D

Da er jeg ferdig på fertilitetsklinikken. Alt så bra ut og hadde en folikkel på 14 mm nå som han trodde vokste litt til før eggløsning mellom onsdag og søndag!:)

Han sa også at jeg kunne fortsette med letrozol noen måneder og hvis det ikke hadde skjedd noe før sommeren kunne vi starte med insiminering til høsten!

Så glad for at det endelig er fremdrift:)

Da er jeg ferdig på fertilitetsklinikken. Alt så bra ut og hadde en folikkel på 14 mm nå som han trodde vokste litt til før eggløsning mellom onsdag og søndag!:)

Han sa også at jeg kunne fortsette med letrozol noen måneder og hvis det ikke hadde skjedd noe før sommeren kunne vi starte med insiminering til høsten!

Så glad for at det endelig er fremdrift:)
Å så bra:)

Jeg håper du får ett gullegg og snart er gravid med letrozol:)

Fortsatt like sterke strimmel streker,men negativ digital..hmm dette var litt forvirrende..

Veldig rart da:/ du får fortsette å humpe for sikkerhetsskyld:-)

Begynte å el teste igår, fikk enn noe lunne sterk strek men ikke positiv. Idag er streken svakere enn den var igår. Skal den ikke bli sterkere for hver dag? :p

Begynte å el teste igår, fikk enn noe lunne sterk strek men ikke positiv. Idag er streken svakere enn den var igår. Skal den ikke bli sterkere for hver dag? :p
Da jeg gikk på femar fikk jeg ikke gradvis stigning, da gikk den fra svaaaak til supersterk bare på timer:)

ImageUploadedByBV Forum1455693108.791633.jpg
blinkende smileyface på eltesten i dag!:) deilig at el ser ut til å komme nesten to uker før med letrozol:)

Cd12 å enda ultra hvit el- test -.- hvordan har testene deres våre på cd12? Di var sterke på cd9 men blir bare lysere å lysere nå :/

Cd12 å enda ultra hvit el- test -.- hvordan har testene deres våre på cd12? Di var sterke på cd9 men blir bare lysere å lysere nå :/
Jeg har ikke el så tidlig. Ikke før dag 18 som regel:)

El kom på cd 19. 2 dpo i dag :)

Er på cd15 å fortsatt negativ eltester, de fra billigetester er veldig sterke men digital viser negativ..har før fått positiv test på cd18-20 med femar..så får vente tålmodig noen dager til:)

Back
Topp