Gratulerer!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!!!
Å så hærlig
Tusen takkÅ så hærlig️Gratulerer så masse!
Håper jeg kan følge etter om en uke ca![]()
Da gir jeg opp denne pp'en og venter heller på tanta. 13 dpo å blenda test Vis vedlegget 169556
Trodde virkeli det sko klaffe denne mnd, men neidagod klem!
Skjønner deg så godt! Krysser fingrene så for neste månedTrodde virkeli det sko klaffe denne mnd, men neida![]()
Blæ så kjedeli,håper du snart får positiv testDa gir jeg opp denne pp'en og venter heller på tanta. 13 dpo å blenda test Vis vedlegget 169556
Har du tatt graviditetstest?Enda ikke fått sjikkeli mensen, komme bare pittelitt på papiret når jeg er på do av og til -.- 17 dager siden el var. Nå må hun komme snart så jeg får begynt på pillene igjen å ny pp!!!
Tok test på fredag å den var negativHar du tatt graviditetstest?![]()
Jeg ville fått i en g-testSvidde av en ny el-test. Irriterende at di er så sterke når mensen skulle vert nå. 2 timer mellom testene Vis vedlegget 170359
I og med at de ble sterkere, og så svakere igjen kan det jo enten bety at du gikk glipp av LH-toppen under testingen og har hatt EL, eller at kroppen prøvde på EL men ikke fikk det til?! Håper legen kan se noe på ULHar testet etter el siden CD9, er idag på CD22, og ingen positiv test så langt. Har hatt stigning på testene, men ikke positiv. Nå er de såvidt synlige. Har hatt mye murringer og av og på el slim siden mandag forrige uke. Blir så frustrert. Har tatt dobbel letrozol kur, så syns det er veldig rart at jeg ikke får noe som helst utslag på el testene. Har prøvd 2 forskjellige typer i tillegg... Har bestilt meg en time til legen i morgen til tross for at de sa jeg ikke trengte å komme inn før det var gått 3 mnd...
I og med at de ble sterkere, og så svakere igjen kan det jo enten bety at du gikk glipp av LH-toppen under testingen og har hatt EL, eller at kroppen prøvde på EL men ikke fikk det til?! Håper legen kan se noe på UL![]()