Letrozol/Femar??

ImageUploadedByBV Forum1460010024.917242.jpg

Dagens tester,tror d er noe på gang:D

Bilde av cb tatt innen fristen:)

Negativ el test på morgenurin, men super positiv på urin 2,5t senere! Flere som har opplevd dette? Får legge inn aksjer i dag og i morgen! Hadde gitt opp håpet på el denne mnd, enn ser jaggu ut som noe skjer:D

Dere som har blitt gravide, hvor lenge gikk dere på Letrozol før det klaffet? Hadde dere el før dere prøvde Letrozol også eller ikke?

Dere som har blitt gravide, hvor lenge gikk dere på Letrozol før det klaffet? Hadde dere el før dere prøvde Letrozol også eller ikke?
Jeg hadde el før,men veldig lange sykluser..ble gravid på andre runde med letrozol nå:)

Ja jeg hadd el. Og stabile sykluser egentlig. Men ble gravid på andre syklus og har prøvd i fire år. Så tydelig at de hjalp:-)

Ja jeg hadd el. Og stabile sykluser egentlig. Men ble gravid på andre syklus og har prøvd i fire år. Så tydelig at de hjalp:-)
Ollala, elsker sånne historier!! Har prøvd i 11 pp med tre kjemiske og en ma i uke 8. Er 36 så er nok eggkvaliteten som gjør at det ikke utvikler seg videre. Håper Letrozol kan gjøre susen? Har el i dag så begynner neste syklus:)

Gratulerer❤️

Hei. Starter på første Letrozol kur i morgen, dobbel dose. Dere som har tatt dobbel dose vet dere om de skal tas samtidig eller en morgen og en kveld?

Kjekt å lese at det har fungert for mange, gir håp :)

Hei. Starter på første Letrozol kur i morgen, dobbel dose. Dere som har tatt dobbel dose vet dere om de skal tas samtidig eller en morgen og en kveld?

Jeg starter neste syklus:) hvilken dag starter du på?

Jeg tar en på morgene å neste på etter middagen :p

Jeg starter neste syklus:) hvilken dag starter du på?

Starter på dag 3 :) Hvilken dag har du fått beskjed om å begynne?

Jeg har pcos og mannen svært dårlige svømmere, så vi har ikke de akkurat de beste forutsetningene for å lykkes, men fikk lov å prøve letrozol før veien videre nok blir IVF.

Gyn mente det kunne være smart å ha en pausemåned mellom hver kur. Har noen av dere hørt dette? :)

Hvor mange tabletter tok du og i hvor mange dager? Går det an å bli overstimulert av de? Jeg har tatt to tabl. i 5 dager, men lurer på å ta bare en tablett i 5 dager den neste syklusen...

Hvor mange tabletter tok du og i hvor mange dager? Går det an å bli overstimulert av de? Jeg har tatt to tabl. i 5 dager, men lurer på å ta bare en tablett i 5 dager den neste syklusen...
Jeg tok en tab i fem dager:)

Starter på dag 3 :) Hvilken dag har du fått beskjed om å begynne?

Jeg har pcos og mannen svært dårlige svømmere, så vi har ikke de akkurat de beste forutsetningene for å lykkes, men fikk lov å prøve letrozol før veien videre nok blir IVF.

Gyn mente det kunne være smart å ha en pausemåned mellom hver kur. Har noen av dere hørt dette? :)
Jeg skal starte på dag 5... har ikke hørt noe om pausemnd, men skal ofte til gyn så mulig han sier det da:)

Back
Topp