Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør man da og når kontrollerer man? Har første mnd med Letrozol neste mnd så er nysgjerrig?4 dager til kontroll etter letrozol![]()
Hva gjør man da og når kontrollerer man? Har første mnd med Letrozol neste mnd så er nysgjerrig?
Ja, jeg skal dit mellom dag 12 og 14 så da er det nok det. Tar progresteron fra etter el uansett. Spennende!!Jeg har kontroll hos gynekologen dag 12-13 hver syklus. Der er det innvendig UL for å sjekke follikler (størrelse og antall) samt tykkelsen på slimhinnenTar også progesteronprøve 7 dager etter EL og eventuelt eggløsningssprøyte for å støtte opp eggløsningen
![]()
Ja, jeg skal dit mellom dag 12 og 14 så da er det nok det. Tar progresteron fra etter el uansett. Spennende!!
Lykke tilSiste dag me letrozol imorgen. Krysser ALT for en januar spire <3 blir sex hver dag denne pp'enhehe
Sist syklus hadde jeg el på cd11, er på cd 11 idag å negativ el-test -.- heeelt lys strek. Håper el komme imorgen!
Dagens tester, tenkte jeg skulle ta en i 10 tiden ikveld ogHvordan var testen i dag? Ser du ligger en dag foran meger på cd11 i dag, blendahvit el test, men kanskje litt tidlig.
Idag er el-testen enda lysere enn den var igår -.- aaarrrh
Sist jeg fikk utslag på el-test uten letrozol var i sommer :O dette er 3 syklusen jeg går på letrozol, første syklusen fikk jeg el på cd 15 da var el-testene helt lyse helt til den plutseli ble positiv. Sist syklus begynte jeg å teste på cd11 for jeg trodde jeg skulle få el på cd15 den mnd også, men da var den positivAh :/ bruker de å bli gradvis sterkere? Får du el av deg selv uten letrozol også?![]()
Sist jeg fikk utslag på el-test uten letrozol var i sommer :O dette er 3 syklusen jeg går på letrozol, første syklusen fikk jeg el på cd 15 da var el-testene helt lyse helt til den plutseli ble positiv. Sist syklus begynte jeg å teste på cd11 for jeg trodde jeg skulle få el på cd15 den mnd også, men da var den positivså blir spendene å se hvilken cd jeg får positiv denne syklusen! Cd13 idag
Jeg skal begynne med Letrozol neste syklus. Pleier å ha el på dag 14-15. Kan jeg forvente noen endringer med Letrozol?
Og hvilke bivirkninger kan jeg forvente?
Jeg har hatt to runder med letrozol i år, 1pp fikk jeg positiv eltest på cd22 å på neste cd16Jeg skal begynne med Letrozol neste syklus. Pleier å ha el på dag 14-15. Kan jeg forvente noen endringer med Letrozol?
Og hvilke bivirkninger kan jeg forvente?