Letrozol/Femar??

Da gir jeg opp denne pp'en og venter heller på tanta. 13 dpo å blenda test
ImageUploadedByBV Forum1459594513.656651.jpg

Nå er tanta rett rundt hjørne, fikk en liden blødning etter sex igår noe jeg pleier få rett før mensen. Satse på januar spire!! Hvor lenge pleier dere ligge i rod etter sex? Å har dere noen andre tips på lur? :)

Enda ikke fått sjikkeli mensen, komme bare pittelitt på papiret når jeg er på do av og til -.- 17 dager siden el var. Nå må hun komme snart så jeg får begynt på pillene igjen å ny pp!!!

Enda ikke fått sjikkeli mensen, komme bare pittelitt på papiret når jeg er på do av og til -.- 17 dager siden el var. Nå må hun komme snart så jeg får begynt på pillene igjen å ny pp!!!
Har du tatt graviditetstest? :)

8dpo å har testet i dag,aner en supersvak strek så blir spennende:)
Å føler meg veldig gravid,gjorde det sist jeg ble gravid også, men vet også det kan være tegn på tr..
ImageUploadedByBV Forum1459923026.152194.jpg

Siste tablett med letrozol idag, kontroll neste onsdag. Spent på om det fungerer denne gangen. De to første kurene gav EL men ingen spire, og de 2 siste har verken gitt EL eller spire.. Så er veldig i tvil. Men får menopur eller gonal-f om tabletter alene ikke hjalp denne gangen. Gynekologen (herlig dame) skulle ikke gi seg før jeg har fått EL :D

Mulig IKM mellom 29.4-1.5 tror jeg, og med bursdag 26.4 kan jo dette muligens bli en fin bursdagsgave ❤️

Er tom for g-tester så tok nettopp en el-test siden mensen ennå ikke har komt sjikkeli. Små spotting av og til bare. Men hvis jeg er gravid burde vell el-testen vert positiv?? Min er ikke heilt positiv
ImageUploadedByBV Forum1459934788.689485.jpg

Har testet etter el siden CD9, er idag på CD22, og ingen positiv test så langt. Har hatt stigning på testene, men ikke positiv. Nå er de såvidt synlige. Har hatt mye murringer og av og på el slim siden mandag forrige uke. Blir så frustrert. Har tatt dobbel letrozol kur, så syns det er veldig rart at jeg ikke får noe som helst utslag på el testene. Har prøvd 2 forskjellige typer i tillegg... Har bestilt meg en time til legen i morgen til tross for at de sa jeg ikke trengte å komme inn før det var gått 3 mnd...

Svidde av en ny el-test. Irriterende at di er så sterke når mensen skulle vert nå. 2 timer mellom testene
ImageUploadedByBV Forum1459944174.655284.jpg

Har testet etter el siden CD9, er idag på CD22, og ingen positiv test så langt. Har hatt stigning på testene, men ikke positiv. Nå er de såvidt synlige. Har hatt mye murringer og av og på el slim siden mandag forrige uke. Blir så frustrert. Har tatt dobbel letrozol kur, så syns det er veldig rart at jeg ikke får noe som helst utslag på el testene. Har prøvd 2 forskjellige typer i tillegg... Har bestilt meg en time til legen i morgen til tross for at de sa jeg ikke trengte å komme inn før det var gått 3 mnd...
I og med at de ble sterkere, og så svakere igjen kan det jo enten bety at du gikk glipp av LH-toppen under testingen og har hatt EL, eller at kroppen prøvde på EL men ikke fikk det til?! Håper legen kan se noe på UL :)

I og med at de ble sterkere, og så svakere igjen kan det jo enten bety at du gikk glipp av LH-toppen under testingen og har hatt EL, eller at kroppen prøvde på EL men ikke fikk det til?! Håper legen kan se noe på UL :)

Var det jeg også tenkte, men tok en ny test i sted, og den så ut til å kanskje bli litt sterkere igjen.. Syns det er stress å måtte tolke tester hele tiden. Gleder meg til å ta i bruk clearblue advanced monitoren neste syklus!

Back
Topp