Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drikke av glass
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Dårlig natt igjen :/ håper barnehagestart hjelper på søvnen![]()
Så bra! Her ble det veldig mye tullball mellom 4 og 6, men fornøyd med ingen oppvåkninger før det. Går rett veien for oss dette. Betaler seg å holde ut.Jippi, snuppa sov til 06.50 idagtror bare hun våkna en gang i natt, og da sovna hun kjapt igjen
![]()
Jippi, snuppa sov til 06.50 idagtror bare hun våkna en gang i natt, og da sovna hun kjapt igjen
![]()
Så bra! Her ble det veldig mye tullball mellom 4 og 6, men fornøyd med ingen oppvåkninger før det. Går rett veien for oss dette. Betaler seg å holde ut.![]()
Hørtes veldig gøy ut, og fin investerimg i forholdetSlapper av på sofaen. Skal ha dykkedate med mannen i morra. Første gang på leeeeenge, gleder meg![]()
Ja må benytte oss av de mulighetene vi har (les: utnytte bestemorHørtes veldig gøy ut, og fin investerimg i forholdet
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Håper det gikk braDa er trym barnehage gutt fra og med i morgen.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Håper det gikk bra![]()
Skal ute og gå orientering snart. Så blir det noen vaskemaskiner med klær senere.Burde egentlig reise meg fra sofaen og rydde litt... Men spørs om jeg orker. Deilig slappe av tid mens lillebror sover![]()