Leser du dette

Fylle ut selvangivelse for akseselskapet som jeg ikke trodde vi måtte sende inn for siden det ikke ble registrert før i 2013... blæh!

2 timer på leggingen i dag. :S

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Snuppa var ikke våken en eneste gang i natt!!! :D våkna litt over 6 da, men mannen sin tur å stå opp, så det var egentlig helt greit ;)

Snuppa var ikke våken en eneste gang i natt!!! :D våkna litt over 6 da, men mannen sin tur å stå opp, så det var egentlig helt greit ;)

Jippi!

Her var det kun oppvåkning kl 0530, og da ga jeg pupp, ;) Ser ut til at noen netter med puppenekt gjær susen.

Sitter og manner meg opp til og rydde resten av huset Hehe fikk ikke gjort det i går pga besøk så må gjøre det nå i kveld

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Jippi!

Her var det kun oppvåkning kl 0530, og da ga jeg pupp, ;) Ser ut til at noen netter med puppenekt gjær susen.

Håper vi får skikkelige sovebarn snart ;)

Da er storebror kjørt til sommermusikkskole, og mannen drar snart avgårde alene til hytta. Hjemme alene med lillegutt til osndag. Barnehagestart på tirsdag. Blir innholdsrike dager. :D

Ja. Blir deilig og kos med lillegutt. Blir nok litt slitsomt ogsp, men det er ikke verd å fokusere på. Har lagt han nå. Håper på en rolig kveld og natt. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

God natt :)

Back
Topp