kattemamma
Lei av å elske
Fylle ut selvangivelse for akseselskapet som jeg ikke trodde vi måtte sende inn for siden det ikke ble registrert før i 2013... blæh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helg.Go helg til alle
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
2 timer på leggingen i dag. :S
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Føler med deg2 timer på leggingen i dag. :S
HurraSnuppa var ikke våken en eneste gang i natt!!!våkna litt over 6 da, men mannen sin tur å stå opp, så det var egentlig helt greit
![]()
Snuppa var ikke våken en eneste gang i natt!!!våkna litt over 6 da, men mannen sin tur å stå opp, så det var egentlig helt greit
![]()
Så bra det går fremoverJippi!
Her var det kun oppvåkning kl 0530, og da ga jeg pupp,Ser ut til at noen netter med puppenekt gjær susen.
Jippi!
Her var det kun oppvåkning kl 0530, og da ga jeg pupp,Ser ut til at noen netter med puppenekt gjær susen.
Hørtes herlig ut! Nyt dageneDa er storebror kjørt til sommermusikkskole, og mannen drar snart avgårde alene til hytta. Hjemme alene med lillegutt til osndag. Barnehagestart på tirsdag. Blir innholdsrike dager.![]()
Krysser for detJa. Blir deilig og kos med lillegutt. Blir nok litt slitsomt ogsp, men det er ikke verd å fokusere på. Har lagt han nå. Håper på en rolig kveld og natt.![]()
Foreløpig stille.Krysser for det![]()