Leser du dette

Drikke av glass

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1375779150005.jpg
    1375779150005.jpg
    52,1 KB · Visninger: 12
Dårlig natt igjen :/ håper barnehagestart hjelper på søvnen :p

HUff da. Her ble det en liten oppvåkning i 11 tida, og en lengre en i firetida. Så ble det pupp kl. 0515 når han våknet igjen etter å ha sovet en liten halvtime. da var mor litt "ferdig" av å prøve å få han til å sovne. :P Sikkert ikke så lurt. :P

Jippi, snuppa sov til 06.50 idag :D tror bare hun våkna en gang i natt, og da sovna hun kjapt igjen :)

Jippi, snuppa sov til 06.50 idag :D tror bare hun våkna en gang i natt, og da sovna hun kjapt igjen :)
Så bra! Her ble det veldig mye tullball mellom 4 og 6, men fornøyd med ingen oppvåkninger før det. Går rett veien for oss dette. Betaler seg å holde ut. ;)

Føler meg som et luksusdyr her som i det siste har hatt to barn som sover begge til ihvertfall kl 7 hver dag! Men hjelper meg lite når jeg står opp 530 og i tillegg har begynt å våkne i 2-3 tida hver natt uten grunn :p Usj, får håpe den nattoppvåkninga mi gir seg snart, så unødvendig når det ikke er pga barna :p

heia: ) Her er det kveld. Eldste leikar i senga, og minstemann sover. Kjenner eg er ganske trøtt sjølv, så er nok ikkje så lenge til eg også tar kvelden ;)

Slapper av på sofaen. Skal ha dykkedate med mannen i morra. Første gang på leeeeenge, gleder meg :D
Hørtes veldig gøy ut, og fin investerimg i forholdet

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

I. Sover i senga si! Juhu. Håper der varer..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Da er trym barnehage gutt fra og med i morgen.

Blir gal, snuppa er såå sur for tiden, alt er feil og hun blir bare fornøyd når hun får gjøre ting hun egentlig ikke får lov til :p kjenner jeg gleder meg til hun begynner i barnehagen :p

Burde egentlig reise meg fra sofaen og rydde litt... Men spørs om jeg orker. Deilig slappe av tid mens lillebror sover ;)

Håper det gikk bra :)

Blid her, men ikke helt enig i dag. Skal være en time lengre i mårra. Krysser for at det går litt bedre da.

Vedlegg

• 1376493044747.jpg
    1376493044747.jpg
    40,8 KB · Visninger: 7
Burde egentlig reise meg fra sofaen og rydde litt... Men spørs om jeg orker. Deilig slappe av tid mens lillebror sover ;)
Skal ute og gå orientering snart. Så blir det noen vaskemaskiner med klær senere.

Back
Topp