Leser du dette

Blid her, men ikke helt enig i dag. Skal være en time lengre i mårra. Krysser for at det går litt bedre da.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Lykke til i morra da. Her er første dag på tirsdag men var innom i dag når jeg henta storesøster. Gjør nok det samme mandag. Planleggingsdager i morra og fredag :p

For akkurat ett år siden lå jeg med "pusteproblemer" i senga pga intense rier, sambo stressa fordi han ville dra på sykehuset. Jeg har lest for mye på forum og mente dette kom til å ta fryktelig lang tid, ingen grunn til å stresse med andre ord :p dro likevel inn for sjekk like etterpå, og imorgen kl 0707 har jeg en ettåring! Hvor ble tiden av???

For akkurat ett år siden lå jeg med "pusteproblemer" i senga pga intense rier, sambo stressa fordi han ville dra på sykehuset. Jeg har lest for mye på forum og mente dette kom til å ta fryktelig lang tid, ingen grunn til å stresse med andre ord :p dro likevel inn for sjekk like etterpå, og imorgen kl 0707 har jeg en ettåring! Hvor ble tiden av???
Tida går fort ja. Bursdagsfeiring i morgen?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Tida går fort ja. Bursdagsfeiring i morgen?

Ja, familiefeiring imorgen :) har hatt venneselskap idag :)

Gratulerer med ettåringen i dag da :D

Æsj, det pissregner ute! Og jeg som hadde tenkt å ta snuppa med på lang trilletur idag :/ hva skal vi nå finne på for å få dagen til å gå? :p

Da er jeg ut i jobb igjen! Fin dag. :)

Hvordan gikk det? :)

Har gått kjempebra! Var der nesten to timer i går mens jeg var tilstede (og lekte med de andre barna ;)) Og i dag var jeg der bare 15-20 min før jeg gikk og henta han etter soving. Alt gikk bra så da blir det omtrent full dag i morra allerede. Så kjempeenkel tilvenning! Hjelper på når vi kjenner personalet og mange av barna fra før såklart :)

Har gått kjempebra! Var der nesten to timer i går mens jeg var tilstede (og lekte med de andre barna ;)) Og i dag var jeg der bare 15-20 min før jeg gikk og henta han etter soving. Alt gikk bra så da blir det omtrent full dag i morra allerede. Så kjempeenkel tilvenning! Hjelper på når vi kjenner personalet og mange av barna fra før såklart :)
Deilig når det er sånn. Her går det fremdeles bra, men er blitt litt mer lei seg når vi leverer.

Deilig når det er sånn. Her går det fremdeles bra, men er blitt litt mer lei seg når vi leverer.

Så lenge det går fort over så er det vel greit! Min også er ikke så fornøyd når jeg går. I dag skulle jeg først bare inn å henge fra meg tingene hans, da ble det litt sutring som hadde stoppa når jeg var ferdig. Så begynte han å sutre når han så meg igjen, så ga han litt trøst. Etter en liten stund til så sa jeg hadet og gikk, og da sutra han igjen, men regner med det stoppa så fort jeg hadde gått. Han er litt sånn. Kan være sånn hjemme også, om jeg er på kjøkkenet og han er på stua så kan han begynne å sutre om han ser meg og jeg ikke kommer bort, eller går til et annet rom. Skikkelig mammagutt! I morra skal mannen levere så blir spennende å se hvordan det går ;) Om det er lettere så er jo det greit siden han normalt alltid leverer og jeg henter :)

Da var jeg på jobben! Håper mannen klarer å levere begge to i barnehagen i dag uten for mye stress (har fått lapper med detaljer ;)). Så gleder jeg meg til å hente gullene mine i ettermiddag :)

Back
Topp