Leser du dette

En tråd i 'August 2012' startet av sorciere_, 2 Mar 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Du er ikke gravid igjen da?

2. kattemamma Lei av å elske

Haha! Det hinta broren min til også i forrige uke! Nei er heldigvis ikke det, vi kan absolutt ikke ha flere barn :confused: Er nok sammenheng med litt sykdom og ellers andre ting som er litt stressende akkurat nå. Har heldigvis blitt mye bedre nå :)

3. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Hehe, jeg har slitt med det samme, så enkelte på jobben så litt skjevt på meg da jeg nevnte at jeg hadde vært litt kvalm.. Men for min del er det minipillene sin feil :) Men det er skikkelig ubehagelig å være så kvalm!

4. kattemamma Lei av å elske

Har gitt seg nå. Avløst av to dager i senga med forkjølelse. Tilbake på jobb i dag, men fortsatt ikke helt i form. Herlig med høst altså!

5. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Ja, denne forkjølelsen gir seg ALDRI. Kanskje ikke noe sjakktrekk å ligge i bare truse med åpent vindu heller da..

6. kattemamma Lei av å elske

Er utrolig nok fortsatt frisk! Burde nok ikke "si sånn høyt", blir sikkert straffa :p

• Liker Liker x 1
  7. sorciere_ Forumet er livet VIP

Nei, det er som å banne i kirka :p

Sent from my Nexus 10

8. kattemamma Lei av å elske

Natta nå! Trøtt som en dupp etter alt for mye aktivitet og lite søvn siste døgnet :p

9. sorciere_ Forumet er livet VIP

Vondt i skuldra...:/

Sent from my Nexus 10

10. kattemamma Lei av å elske

Skada deg? :(

11. Lille trille Glad i forumet

Offda :/ Hva har skjedd? :/

Sent from my iPhone using BV Forum

12. kattemamma Lei av å elske

Bursdag til mannen i dag. Trodde han skulle få sokker og boxer i bursdagsgave og så var det samsung s4 :D

Del denne siden