Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenhar vært en slitsom natt, veldig varmt på rommet så vi har sovet dårlig hele gjengen :/
Blææ så kjedelig. Hvordan går det med puppeslutt hos dere? Her har vi hatt en relativt dårlig natt, men ga ikke pupp iallefall. Våken i tre perioder. Vanskelig å få han til å sovne ordentlig igjen selv om han er i halvsvime. Får håpe denne natta bærer frukter, og at han skjønner at det ikke blir pupp på natta...God morgenhar vært en slitsom natt, veldig varmt på rommet så vi har sovet dårlig hele gjengen :/
He he. Blir iallefall penger på konto i form av lønn.Programmere, programmere, lurer på om det blir noe fornuftig til slutt![]()
Blææ så kjedelig. Hvordan går det med puppeslutt hos dere? Her har vi hatt en relativt dårlig natt, men ga ikke pupp iallefall. Våken i tre perioder. Vanskelig å få han til å sovne ordentlig igjen selv om han er i halvsvime. Får håpe denne natta bærer frukter, og at han skjønner at det ikke blir pupp på natta...
He he. Blir iallefall penger på konto i form av lønn.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Gir du ikke pupp i sekstida heller? Jeg gir på morgenen hvis han våkner mellom seks og sju. Da sover han fint videre til rundt åtte..Det går egentlig veldig greitKan som regel bare legge henne ned i senga når hun våkner (reiser seg alltid opp), og da sovner hun med en gang, eller vi må holde litt i hånda. Problemet nå er egentlig at hun våkner grytidlig, idag halv 6, og da er det ikke bestandig hun sovner igjen.. Og hvis hun sovner, kan vi bruke opp mot en time for å få henne til å sove en halvtime-time
Men hun skjønner at hun ikke får pupp, og hun blir ikke sint på meg
![]()
Gir du ikke pupp i sekstida heller? Jeg gir på morgenen hvis han våkner mellom seks og sju. Da sover han fint videre til rundt åtte..
Så kjedelig da lillerypa. Vurderer å slutte å amme. Synes det er slitsomt at han er så avhengig av meg på l\kveldene. Hvis ikke denne nattsluttingen hjelper på så tror jeg bare at jeg slutter å tilby han pupp
Sender over litt sovestøv til deg.Trøtt nå... Blæh! Sånn går det når man sover dårlig og må opp på jobb tidligHåper det blir bedre søvn i natt.
Krysser for lite oppvåkning for oss begge. Uansett grunnSender over litt sovestøv til deg.Her blir det nok tidlig kveld. Må forsøke å få mest mulig søvn i tilfelle det blir mye oppvåkning i natt også.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Dårlig natt igjen :/ håper barnehagestart hjelper på søvnen![]()