Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva skal dere se i kveld???
sporløst forsvunnet her nå. gubben drar ut og fisker.
What???? Snakk om duste huseier. skal sjekke med han når han kommer hjem. han fikk skikkelig vondt i seg pga den der. Bra dere får en annen plass snart. Og hvis det der kommer ut, vil jo ikke han få utleid før det er fiksa. Fy altså.Så kjekt da!
Kan du høre med ham når det passer seg slik om han vet hvor her i området jeg kan sende inn en klage på usikker septiktank?
Har varslet huseier her om vår (den har blitt verre siden dere var her) med eneste reaksjonen "ikke la unga gå dit da"
What???? Snakk om duste huseier. skal sjekke med han når han kommer hjem. han fikk skikkelig vondt i seg pga den der. Bra dere får en annen plass snart. Og hvis det der kommer ut, vil jo ikke han få utleid før det er fiksa. Fy altså.
tviler jeg ikke på.Ja ho er jo ikke rett på en plass ho som eier her..
Takk kattemamma. Hadde vel litt for go tru at jeg skulle slippe unna. Når unga var blitt friske.God bedring![]()
Her sov jeg helt til sambo våkna i dag, altså at Mathea ikke våkna noe i natt... men da fikk ikke jeg sove noe mer da, så 0545 var jeg lyyyys våken uten at det var ungen sin "skyld"
ØGod formiddag damer. Har sovet veldig veldig godt i natt![]()
Ø
Samme her, men sikkert fordi jeg hadde feber. Gubben sa at han mente det var kommunalt og at det er rart hvis husverten ikke får leid ut hvis man ikke sikrer der. Så du skal bare si i fra.