Leser du dette

hva skal dere se i kveld???

sporløst forsvunnet her nå. gubben drar ut og fisker.

sporløst forsvunnet her nå. gubben drar ut og fisker.

Så kjekt da!
Kan du høre med ham når det passer seg slik om han vet hvor her i området jeg kan sende inn en klage på usikker septiktank?
Har varslet huseier her om vår (den har blitt verre siden dere var her) med eneste reaksjonen "ikke la unga gå dit da"

Så kjekt da!
Kan du høre med ham når det passer seg slik om han vet hvor her i området jeg kan sende inn en klage på usikker septiktank?
Har varslet huseier her om vår (den har blitt verre siden dere var her) med eneste reaksjonen "ikke la unga gå dit da"
What???? Snakk om duste huseier. skal sjekke med han når han kommer hjem. han fikk skikkelig vondt i seg pga den der. Bra dere får en annen plass snart. Og hvis det der kommer ut, vil jo ikke han få utleid før det er fiksa. Fy altså.

What???? Snakk om duste huseier. skal sjekke med han når han kommer hjem. han fikk skikkelig vondt i seg pga den der. Bra dere får en annen plass snart. Og hvis det der kommer ut, vil jo ikke han få utleid før det er fiksa. Fy altså.

Ja ho er jo ikke rett på en plass ho som eier her..

Da er det snart kvelden her. Skal hjelpe dere med å svare på et par tråder til. :)

Sniker litt, våkna av tett nese. Så gubben er og fikser mentol spray til meg.

Trett men har trua til å bli frisk til helga.

Her sov jeg helt til sambo våkna i dag, altså at Mathea ikke våkna noe i natt :)... men da fikk ikke jeg sove noe mer da, så 0545 var jeg lyyyys våken uten at det var ungen sin "skyld"

God formiddag damer. Har sovet veldig veldig godt i natt :D

God formiddag damer. Har sovet veldig veldig godt i natt :D
Ø
Samme her, men sikkert fordi jeg hadde feber. Gubben sa at han mente det var kommunalt og at det er rart hvis husverten ikke får leid ut hvis man ikke sikrer der. Så du skal bare si i fra.

Ø
Samme her, men sikkert fordi jeg hadde feber. Gubben sa at han mente det var kommunalt og at det er rart hvis husverten ikke får leid ut hvis man ikke sikrer der. Så du skal bare si i fra.

Okey, da skal jeg kontakte kommunen.

Back
Topp