Leser du dette

Sånn, nå avslapping før man skal venne på trym å sove i vogna ute når den står stille.

Endelig har emilie sovnet. Hun var helt pottetett i nesa og siden vi ikke har babyvac så tok jeg otribaby nesesugeren mot støvsugeren og tettet hull med hånda, fikk ut masse snørr og gikk mye raskere. Så nå får henne puste og har vært trøtt som en dupp lenge så nå håper jeg henne sover en stund

Endelig har emilie sovnet. Hun var helt pottetett i nesa og siden vi ikke har babyvac så tok jeg otribaby nesesugeren mot støvsugeren og tettet hull med hånda, fikk ut masse snørr og gikk mye raskere. Så nå får henne puste og har vært trøtt som en dupp lenge så nå håper jeg henne sover en stund

Hæ? Brukte du faktisk støvsugeren eller er jeg helt på villspor nå??

Guriland så deilig, nå har jeg handlet alt av middager for 3,5 uke fremover :D

Så deilig :) Kunne ønske jeg klarte å motivere mannen til det samme!

Er så glad jeg bare trenger å ta hensyn til meg selv og ungene, endelig ;)

Men, vi var flinke når vi bodde sammen også, handlet som regel for 4 uker i slengen.

Imponerende Bodilmor! Vi handler for en og en uke vi da, skal øke til fler men må gjøre no m opp oppbevaringsplass

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Imponerende Bodilmor! Vi handler for en og en uke vi da, skal øke til fler men må gjøre no m opp oppbevaringsplass

oppbevaringsplass er et problem her også, så nå har jeg en hylle i klesskapet mitt dedikert til hermetikk :p

Har en mamma dalt. Så her skravles det når man kan i dag
Har begynt m hemmelig gave i dag.

Har en mamma dalt. Så her skravles det når man kan i dag
Har begynt m hemmelig gave i dag.

Litt mammadalt her også, men foreløpig lar han seg bestikke med en kvittering og nye stablekopper :p

Spennende m hemmelig pakke:) orka ikke være m denne runden je-fikk ingen pakke sist..:'(

Meldte meg ikke på jeg heller. Har nok for tiden tror jeg..

Syns det er moro :) kan finne på så mye rart.

Syns det er moro :) kan finne på så mye rart.

Joda, moro er det. Men, nå venter jeg inn to vandrepakker som skal videre til usa, og har flyttingen oppi det hele hehe, selv om jeg har stort sett alt jeg trenger og ikke skal flytte langt så koster det...

Tar litt tid det da

Sant, men gleder meg til vandrepakkene kommer, totalt 800 gram garn jeg ikke får tak i i butikker her :D Så må jeg bare sende 800 gram videre :p

Back
Topp