Leser du dette

Hvis dere vil komme til oss så har vi fått oss gassgrill :) kan komme på augustjentenes grillparty hos meg :)
Hadde jeg bodd nærmere så skulle jeg gjerne vært med på griilings. :D

En stk trøttfis sover på mamma.

Grilling er så herlig! Håpe på maange fine grilldager i sommer:) her har snupp slokna for natta..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det var tidlig. Her freser lillegutt rundt på gulvet ennå. ;)

Æsj.. Fant ikke noen kjole jeg kunne tenke meg til 17. mai, så må nok sy litt på bunaden..

Lagt seg ca 18 sia hu var rundt tre mnd- legger vi hu seinere, våkner hu bare tidligere..:/

Her har leggetiden for kvelden blitt innmari f***a etter at klokken ble stilt og det blir lysere :( Kjenner at jeg ikke har lyst en plass til å kjøpe lystette gardiner før jeg vet hvor mange vinduer det er i leiligheten jeg skal flytte inn i, forhåpentligvis får jeg se den snart.

Får i ikke hengt opp et tykt teppe eller no sålenge? Teip på en svart søplesekk

Får i ikke hengt opp et tykt teppe eller no sålenge? Teip på en svart søplesekk

Njaa, får se hva jeg finner på :p Like stort problem at det ikke blir mørkt på stuen før han legger seg.

Hehe, ja da blir d litt merkelig å teppe igjen vinduene ja.. Hehe

Hehe, ja da blir d litt merkelig å teppe igjen vinduene ja.. Hehe

Jaa hehe, for ikke å snakke om at jeg da må gå til anskaffelse av ganske mange tepper :p

Skal tru hva naboa hadde sagt.. Hehe alle vinduer dekt for m tepper.. Hehe

Skal tru hva naboa hadde sagt.. Hehe alle vinduer dekt for m tepper.. Hehe

Ja ikke sant.. Kan jo bli mistenkt for å skjule ungjenter og det som verre er ;)

Skal bake til turnstevne den 14. Blircjo rene bake dama denne mnd. navnefest til trym , 17 mai og konfirmasjon.

Skal bake til turnstevne den 14. Blircjo rene bake dama denne mnd. navnefest til trym , 17 mai og konfirmasjon.

Så kjekt da :) Jeg hjalp jentene med gjærbakst i går, det ble 20 kanelsnurrer, idag er det 2 igjen :p Tror jaggu jeg må bake mer når jeg får anledning, har en stor kjeksboks som skulle vært fyllt opp også..

Blir borte i en halvtimes tid, regner med å se mange uthevede tråder når jeg kommer tilbake ;)

Ja, vurderer å begynne i helga. Kan fryse noe ;) bortsett fra konfirmasjons kaka det er oreo kake.

Back
Topp