Ikke sett jeg heller! Nå sitter samboer'n å ser noe shit på tv, mens jeg har lyst å se Klaus på kanten 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt å sjå igjenbodil, du er gal dersom du har lese igjennom heile
her prøver eg å få ni til å sovne.......
Ble nesten fristet til å lese. Men bare nesten. Tror Mrria blir glad når hun ser denne.Jeg leste hele, og hvis man tar seg tid så er den merkelig sammenhengende!
Det tviler eg ikkje på ;p utrulig nok, sia det vi var ganske tomme for ting å prate omJeg leste hele, og hvis man tar seg tid så er den merkelig sammenhengende!
Har lest de første 300. Var greit å henge med.Det tviler eg ikkje på ;p utrulig nok, sia det vi var ganske tomme for ting å prate om![]()
Ha ha. Ja ja. Du har iallefall det renere enn megBle ferdig med rundvask kl 01 i nattSitter nå og ser hvorfor normale mennesker gjør slikt mens det er dagslys
![]()
HahaBle ferdig med rundvask kl 01 i nattSitter nå og ser hvorfor normale mennesker gjør slikt mens det er dagslys
![]()
Kan jo dele at her har jo diare... Eller, har hatt to diarebleier, og så har han hatt nokon promper med fyllni har dårlig matlyst og er grinete, far har vondt i ryggen og dårlig i magen... Akkja... Blir å fore dei med biola resten av dagen
bortsett frå Ni då
![]()
Håper du berger basseluskene.Kan jo dele at her har jo diare... Eller, har hatt to diarebleier, og så har han hatt nokon promper med fyllni har dårlig matlyst og er grinete, far har vondt i ryggen og dårlig i magen... Akkja... Blir å fore dei med biola resten av dagen
bortsett frå Ni då
![]()
Og likevel heilt perfektVi var på hs i daf. I var en sånn litt under gjenomsnittslig baby.![]()
Jupp. <3Og likevel heilt perfekt![]()