Leser du dette

Denne tråden har blitt en tvangshandling. mååpneogkommenterehvergangjegserden.

You evil bitch :p

Eh, ja skubbe den ned.. sett fart, jeg må få unna litt her i heimen :p

Skulle ønske mini ville det av og til :p Hun må være i fred for å sovne, et fang er uaktuelt! Ingen stimuli, bortsett fra bamsen som får spille musikk til henne ;)

Du er heldig, altså det er koselig av og til. Men er så mye jeg har lyst og gjøre som jeg ikke får gjort pga hun må sove oppå meg. Det var en stund det ikke var sånn, men hun har forandret seg.. hun må sove oppå meg og de siste dagene som har gått har hun våknet i senga på natten og slår s3g helt vrang, og da har jeg endt opp og måtte sove sittende innatt sengeveggen med hun i armkroken. :/

Du er heldig, altså det er koselig av og til. Men er så mye jeg har lyst og gjøre som jeg ikke får gjort pga hun må sove oppå meg. Det var en stund det ikke var sånn, men hun har forandret seg.. hun må sove oppå meg og de siste dagene som har gått har hun våknet i senga på natten og slår s3g helt vrang, og da har jeg endt opp og måtte sove sittende innatt sengeveggen med hun i armkroken. :/
Det hørtes ikke gøy ut, nei :/
Pappa er ikke god nok?

Han er god nok på noen måter men ikke når det gjelder få hun til og sove. Han var snill og tok henne på søndag så da jeg fikk sove lenger, i ukedagene jobber han fra 7 til 15. Men han er flink til og gjøre ting etter jobb som middagslaging også videre..

Håper det går seg til for dere :)

Leser jo det hver gang jeg er innpå. Og nå var det godt og kunne bruke pc igjen.

Nå dytter jeg dritten ned!!

Nå blir mrria sur på drg. :p

Etter å ha lest hele tråden kjenner jeg at det nesten frister med en krig igjen :D

Let't get to ordkrig :p:D

Ha ha ha. Fint du dro opp denne. Vi trenger litt liv her inne. :p

Har ikke sett denne før.. Så der holder den seg oppe ;) Mini sover og jeg leser oppgave..

Back
Topp