Leser du dette

Ikke sett jeg heller! Nå sitter samboer'n å ser noe shit på tv, mens jeg har lyst å se Klaus på kanten :)

Se der ja :p jeg sovna med snuppa når hun skulle legge seg, begge våkna etter en time, og nå vil hun ikke sove igjen :(

Kjekt å sjå igjen :) bodil, du er gal dersom du har lese igjennom heile ;) her prøver eg å få ni til å sovne.......

Kjekt å sjå igjen :) bodil, du er gal dersom du har lese igjennom heile ;) her prøver eg å få ni til å sovne.......

Jeg leste hele, og hvis man tar seg tid så er den merkelig sammenhengende!

Jeg leste hele, og hvis man tar seg tid så er den merkelig sammenhengende!
Ble nesten fristet til å lese. Men bare nesten. Tror Mrria blir glad når hun ser denne. :p

Tror det må ha rablet fullstendig for meg, driver å styrer å vasker hus, fikk akutt lyst :p Er det noen som vet om denne redebyggingen kan komme veldig for sent?

Ja du er gal. :p

Ble ferdig med rundvask kl 01 i natt :p Sitter nå og ser hvorfor normale mennesker gjør slikt mens det er dagslys :p

Ble ferdig med rundvask kl 01 i natt :p Sitter nå og ser hvorfor normale mennesker gjør slikt mens det er dagslys :p
Ha ha. Ja ja. Du har iallefall det renere enn meg
hater den skitne våren. Hunden trekker inn så mye dritt...

Haha :P på jobb har vi vaska nokon gonger etter stengetid, så fornøgde :p så kjem dagvakta på jobb og får sjå i dagslys kor "reint" det ser ut :P

Kan jo dele at her har jo diare... Eller, har hatt to diarebleier, og så har han hatt nokon promper med fyll :P ni har dårlig matlyst og er grinete, far har vondt i ryggen og dårlig i magen... Akkja... Blir å fore dei med biola resten av dagen :P bortsett frå Ni då :P

Kan jo dele at her har jo diare... Eller, har hatt to diarebleier, og så har han hatt nokon promper med fyll :p ni har dårlig matlyst og er grinete, far har vondt i ryggen og dårlig i magen... Akkja... Blir å fore dei med biola resten av dagen :p bortsett frå Ni då :p

Nice ;)

Kan jo dele at her har jo diare... Eller, har hatt to diarebleier, og så har han hatt nokon promper med fyll :P ni har dårlig matlyst og er grinete, far har vondt i ryggen og dårlig i magen... Akkja... Blir å fore dei med biola resten av dagen :P bortsett frå Ni då :P
Håper du berger basseluskene. ;)

Vi var på hs i daf. I var en sånn litt under gjenomsnittslig baby. :cool:

Back
Topp