Leser du dette

Har en liten stund for meg selv mens pappa er på trilletur. :)

Nettopp gitt middag til trym, mens pappaen står ute og griller.

skal slutte å spise meieriprodukter.. Fare for å påføre Naboen hjertefeil..
IMG_1276.JPG

Ha ha ha... :p

trøtt.com! :) Min tur å stå opp kl 6 i dag tidlig ;P Ni skreik og skreik, så Jo holdt seg for øyra :P Hadde ikkje mykje valg då nei ;P Første kaffekopp er bortevekk, og eg kjenner er trenger "litt" meir ;P

God morgen :-) Her var det også våkentid rundt kl 6 og storesøster kom på besøk kl 630... Men det er nå leeenge siden. Pluss lillebror våkna noen ganger i natt og måtte tilslutt ta han opp i senga til oss... Phu, sliten nå, men skal snart hjem fra jobb :-) Tidlig sengs i kveld tenker jeg!

Min kar har også vakna nokon gonger i natt. Er vanlig i denne alderen har eg lese. Men det hjelper meg forhåpentligvis i på veg til å bli morgenmenneske :p men veldig glad eg ikkje er på jobb ;p

Gleder meg til å sove en hel natt sammenhengende igjen... Det skal bli deilig :) Kanskje når vi kommer hjem til Norge og bestemor kommer på besøk ;)

Her har hu endelig begynt å sove mer på natta... var en periode hu var våken minst en gang i timen, nå er hu bare våken to ganger iløpet av hele natta, jeg får endelig sove igjen :)

Vært ute å spist årets første softis :)

Jeg vil og ha softis, med ordentlig lakris strø

Begynner å bli desperat. I. Sovner ikke uten at han ligger i senga vår. :( prøvde å legge han i to timer i kveld før jeg ga opp. :(

Jeg har fått sovet litt lengre i dag pga. Snille sambo. :D nå er I. Sovnet på første duppen og jeg skal opp og ordne meg frokost og kaffe. :)

Begynner å bli desperat. I. Sovner ikke uten at han ligger i senga vår. :( prøvde å legge han i to timer i kveld før jeg ga opp. :(
her er det fullstendig likegyldig kor han sover, problemet er å få han til å sove :\ Så eg føler med deg! Den korte perioden der det gjekk greit slutta i det vi stilte klokka trur eg.. :P

Back
Topp